תפריט עמוד

בריכות השחייה המדהימות בעולם

חשבתם שמגלשות או בריכת גלים זה שיא הכיף? סימן שעוד לא שחיתם בלאס וגאס לצד כרישים אמיתיים ולא שטתם בסירת מפרש בתוך בריכה באתר נופש בצ'ילה. הנה כמה בריכות שוות במיוחד שכיף לשכשכך בהן בקיץ

אם עד עכשיו חשבתם ששיא הפינוק בחופשה זה בריכה פרטית לצד הסוויטה או בריכה אינסופית, כזאת שהקצה שלה מתמזג עם הנוף, מתברר שטעיתם. הצורך להדהים (ובאותה הזדמנות למשוך עוד כמה אורחים) מביא כמה מלונות ואתרי נופש ברחבי העולם ללכת עד הסוף. הנה כמה בריכות שחייה מדהימות במיוחד, המלצה של המגזין באג'ט טרוול. אחרי שתראו את התמונות שלהן, יש סיכוי טוב שתשקלו מחדש את יעד החופשה הבאה שלכם…

הבריכה במלון קורסו בלוודיר. נופים מדהימים ושרידים רומיים מהמאה ה-11

מלון קורסו בלוודיר, איטליה
הנוף הנשקף ממלון Caruso Belvedere על קצה המצוק בראוולו (Ravello) שבדרום איטליה הוא אחד היפים בעולם – חוף אמלפי המדהים שמוקף בהרים דרמטיים ומרחבים אינסופיים של ים כחול. אבל בעלי המלון המפואר הזה לא הסתפקו בנוף שנשקף מהחלונות, מהמסעדה ומהגנים הפורחים והוסיפו בריכה ענקית שמשתלבת באופן מושלם בנוף. ואם לא די בכל זה, לצד הבריכה אפשר לראות מבנים רומיים מרשימים מהמאה ה-11. מוקפים בכל היופי הזה, לא בטוח שתרצו לצאת אי פעם מהמים.
אתר אינטרנט

הבריכה של מלון אנאטרה קו סמוי. כשרובצים במי התכלת ומסתכלים על מפרץ תאילנד הקסום שנמתח ממול, כל לחצי החיים נעלמים כלא היו

מלון אנאטרה קו סמוי, תאילנד
עוד בריכה שמשתלבת להפליא בנופי הים הסמוכים תמצאו במלון Anantara Koh Samui Resort & Spa בסמוי שבתאילנד. כשרובצים במי התכלת לצדם של דקלים דקיקים, מתחת לזרמי מים שמזנקים מתוך פיות של פסלים, ומסתכלים על מפרץ תאילנד הקסום שנמתח ממול, הראש מתרוקן ממחשבות טורדניות ולחצי החיים נעלמים כלא היו. קשה לחשוב על מקום מושלם מזה, במיוחד כשאחרי שחייה מרעננת אפשר לצעוד בין תעלות מים אל הספא המהודר שבו תוכלו ליהנות מטבילה באמבט מבושם בפרחים אקזוטיים ולקנח בעיסוי תאילנדי אותנטי.
אתר אינטרנט

הבריכה של מלון Umaid Bhawan Palace. לשחות עם המהרג'ה

ארמון אומייד בהוואן, הודו
אם מלון Umaid Bhawan Palace בג'ייפור שבמדינת ראג'יסטן בהודו נראה לכם מתאים למגורי מהרג'ה, לא טעיתם. המהרג'ה של ג'ייפור הוא הבעלים של הארמון המדהים הזה, שהפך למלון ברשת טאג' היוקרתית. הבריכה של הארמון-מלון הולמת אותו להפליא: זוהי בריכה פנימית המוארת באור נרות ומבושמת בעלי ורדים שצפים על פני המים. בעודכם שוחים להנאתכם, אתם עשויים להיתקל במהרג'ה עצמו, שנוהג להגיע מדי פעם כדי להתרענן בבריכה.
אתר אינטרנט

הבריכה במלון גולדן נאגט. מגלשת המים חולפת במרכז בריכת הכרישים

מלון גולדן נאגט, לאס וגאס
הבריכה במלון Golden Nugget בסטריפ של לאס וגאס היא היפוכה של הבריכה בג'ייפור: לא רק שהיא לא נועדה למנוחה והירגעות, היא אמורה להקפיץ את האדרנלין שלכם לשמיים. הבריכה, שבנויה על פני כמה קומות, מכילה גם אקווריום ענק שבו שוחים להנאתם 16 כרישים אימתניים. הרוחצים יכולים להשקיף על הכרישים דרך קיר שקוף או לגלוש בין הבריכות במגלשה שקופה, שחולפת במרכז בריכת הדגים. הקומפלקס המורכב הזה, שכולל את בריכות הרחצה, בריכת הכרישים, המגלשה וכמה מפלי מים עלה 30 מיליון דולר – כסף קטן במונחים מקומיים.
אתר אינטרנט

סן אלפונסו דל מר. הבריכה הגדולה בעולם כוללת חופים חוליים מעשה אדם

אתר הנופש סן אלפונסו דל מר, צ'ילה
אם הבריכה בקומפלקס הנופש הגדול San Alfonso del Mar באלגרובו (Algarrobo) שבצ'ילה נראית לכם ענקית במיוחד, אתם צודקים לגמרי. ספר השיאים של גיניס הכתיר אותה כבריכה הגדולה בעולם. היא נמתחת לאורך קילומטר שלם, מימיה מלוחים ולצדה משתרעים חופים חוליים מלאכותיים. להשלמת התחושה הימית, אפשר לשכור סירת מפרש קטנה ולשוט עליה בלב  הבריכה. ומה תעשו בערבים, כשהטמפרטורה צונחת? בתוך הבריכה האדירה נטועה פירמידת זכוכית גדולה ובה בריכה מחוממת עם חוף חולי, שגם הוא מחומם. חוף הים האמיתי נמצא במרחק כמה צעדים מהבריכה, אבל עם כל הפינוקים האלה, לא בטוח שתגיעו אליו בכלל.
אתר אינטרנט

הבריכה בפארק הייאט בטוקיו. בימים בהירים אפשר לראות מכאן את פסגתו המושלגת של הר פוג'י

מלון פארק האייט, טוקיו
יתכן שראיתם את הבריכה
של מלון Park Hyatt בסרט "אבודים בטוקיו", אבל הסיבה העיקרית להגיע אליה היא מיקומה המדהים: בקומה ה-47 של גורד שחקים סופר מודרני. הקיר החיצוני, שמשקיף אל העיר, עשוי מזכוכית ומעוטר בקורות עץ נאות והוא מאפשר מעבר של אור טבעי ומראות שלא מן העולם הזה. בעוד אתם שוחים להנאתכם, טוקיו כולה שרועה מתחתכם, ובימים בהירים אפשר אפילו לראות מכאן את פסגתו המושלגת של הר פוג'י. בלילה המראה מדהים לא פחות, עם מיליוני אורות מנצנצים מסביב.
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.