תפריט עמוד

בריטי זכה במשרה הנחשקת בעולם

בריטי זכה במשרה הנחשקת בעולם

בן סאות'הול בן ה-34 גבר על קרוב ל-35,000 מועמדים מכל העולם ויזכה לחיות במשך חצי שנה על אי בשונית המחסום הגדולה באוסטרליה. הקמפיין לבחירתו הוגדר כ"תרגיל יחסי הציבור הטוב בעולם"

בן סאות'הול, בן 34, מגייס כספים לצדקה ומדריך טיולים לשעבר, הוא הזוכה המאושר במשרה הנחשקת בעולם – שמירה על אי טרופי באוסטרליה. סאות'הול גבר על 34,700 מועמדים מקרוב ל-200 מדינות, ויזכה להתגורר במשך שישה חודשים על אי לא גדול בשונית המחסום הגדולה באוסטרליה.

במסגרת תפקידו ייצטרך סאות'הול לנהל בלוג ולצלם את נופי האי, זאת במטרה למשוך לאזור מטיילים רבים ככל האפשר. כדי לעשות זאת הוא ייאלץ לחקור את האי וסביבתו באמצעות טיולים רגליים וצלילות. בנוסף, יהיה על סאות'הול להאכיל את בעלי החיים והדגים באי וסביבתו, לאסוף את הדואר ולנקות את הבריכה. בתמורה הוא ייהנה ממשכורת בגובה 110,000 דולר לכל התקופה, מהחזר הוצאות הנסיעה לאוסטרליה וממגורים בבית הכולל שלושה חדרי שינה ובריכה.

סאות'הול, כך נראה, לוקח את הג'וב החדש מאוד ברצינות. בראיון טלוויזיוני שנערך לאחר שהוכרז כזוכה אמר: "לעזוב עכשיו וללכת להיות השומר של האי זה כבוד גדול עבורי. אני מקווה שאצליח למלא עאת התפקיד כפי שכולם מצפים. כישורי השחייה שלי, כך אני מקווה, הם מעל לממוצע ואני מצפה לכל התפקידים והאחריות שהמשימה כוללת".

לא רק המשרה החלומית משכה תשומת לב בינלאומית. הקמפיין, שאורגן על ידי לשכת התיירות של מדינת קווינסלנד, משך תשומת לב תקשורתית רבה בשל העובדה שהוא הבליט את הכוח השיווקי של אתרי אינטרנט כמו "יו טיוב" ו"פייסבוק".

"זוהי ככל הנראה הפעם הראשונה שקמפיין משיג כל כך הרבה תהודה עם תקציב פרסום כל כך קטן שכלל רק כמה מודעות של הצעת עבודה שפורסמו במקומות שנבחרו בקפידה", אמר מומחה השיווק האוסטרלי טים בארואוס. "השיעור המרכזי שנלמד כאן הוא שאם יש לך רעיון מקורי ומרגש שגורם לאנשים לדבר עליו אתה לא צריך לבזבז הרבה כסף על פרסום".

הקמפיין של "המשרה הטובה בעולם" התחיל בינואר האחרון כלשכת התיירות של קווינסלנד יצאה במסע פרסום שהתמקד במשרה החלומית שהיא יותר כמו חופשה שעליה משלמים בדרך כלל כסף רב. בתוף כמה ימים הקמפיין הפך להיות אחד מהאייטמים הפופולריים ביותר ברשת האינטרנט, כאשר מומעדים מכל העולם שלחו סרטוני וידאו בני 60 שניות בהם הציעו את מועמדותם וחדשות על התחרות התפשטו במהירות באתרי הרשתות החברתיות.

מבין 34,700 המועמדים שללחו קטעי וידאו נבחרו 50 מועמדים שנקטו בפעלולים שונים ומשונים על מנת להיבחר, כמו צלילת סקובה במיכל שהוצב בכיכר באמסטרדם או נסיעה ברכבת התחתית של לונדון בלבוש צלילה. 16 המועמדים הסופיים כללו עיתונאים, סטודנטים, מגישי טלוויזיה, צלמים, פקיד קבלה ומורה. בשבוע שעבר הם טסו לאי המילטון ועברו סדרת מבחנים שבחנה את כישוריהם האישיים, יכולותיהם התקשורתיות וכישורים נוספים.

בלשכת התיירות של קווינסלנד מופתעים מההצלחה העצומה לה זכה הקמפיין ומגדירים אותה "פנומנלית". אנתוני הייס מלשכת התיירות של קווינסלנד אומר ששאלת המפתח עכשיו היא איך להמיר את העניין הבינלאומי העצום שהתעורר בעקבות הקמפיין לתיירים שיגיעו לאזור, על מנת שאלו יכניסו כסף לכלכלת קווינסלנד, יסייעו לשמור על המשרות הקיימות בענף התיירות באזור  ויצירת משרות חדשות.

האם היית ביעד הזה?

  • 0

    כן הייתי

  • 0

    לא, אבל מתכנן

  • 0

    לא מעוניין

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר





    מרכז ההזמנות של מסע אחר

    השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
    המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות

    מרכז ההזמנות של מסע אחר

    טיסות במחירים שפויים - גאוני כמה שזה פשוט

    השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
    המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *