תפריט עמוד

בריטיש איירווייס: תחרות ריצה נגד מטוס

אדם מול מכונה: חברת התעופה הבריטית בריטיש איירווייס מזמינה את הציבור הרחב להתחרות נגד מטוס הענק A380 סופר ג'מבו במרוץ שיתקיים על מסלול ההמראה בשדה התעופה של יוהנסבורג. בריטיש איירווייס תטיס חמישה ברי-מזל שייקחו חלק בתחרות הייחודית, אשר תיערך בחודש הבא במסגרת חגיגות ההשקה של הקו החדש מלונדון ליוהנסבורג. המנצח במרוץ יזכה בכרטיס טיסה זוגי במחלקת העסקים היוקרתית של בריטיש איירווייס ללונדון, לוס אנג'לס, הונג קונג או יוהנסבורג. איך משתתפים? על מנת לנסות את מזלכם ולהיענות לאתגר של בריטיש איירווייס, בקרו באתר התחרות והירשמו עד יום שני, 20 בינואר.

מי שכבר נענה לאתגר בעבר הוא כוכב הרוגבי הדרום אפריקאי, בריאן הבאנה, שהביס בשנה שעברה מטוס A380, וזכה לכמעט 2 מיליון צפיות ביוטיוב:

הבאנה, שהתפרסם בעבר כשהתמודד בתחרות ריצה מול ברדלס, קורא לציבור ברחבי העולם להיענות לאתגר: "בשנה שעברה התחריתי מול A380 וניצחתי, עכשיו תורכם. אם יש לכם סיבולת, מהירות וכוח מתפרץ – יש לכם סיכוי להביס מטוס על מסלול ההמראה". למרות דבריו של הבאנה, זהו אתגר לא פשוט, בלשון המעטה: המטוס המדובר שוקל 366 אלף ק"ג, מתנשא לגובה של 24 מ' ויש לו מוטת כנפיים של 80 מ'. ואם לא די בכל אלה, המשתתפים במרוץ צפויים להתמודד מול ארבעה מנועי רולס-רויס בעלי כוח דחיפה של 32 אלף ק"ג כל אחד.

בריטיש איירווייס, שטסה ליותר מ-150 יעדים ב-75 מדינות ברחבי העולם, היא חברת התעופה הבינלאומית הגדולה ביותר בבריטניה. מטוסי החברה יוצאים מטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו – טרמינל שזכה לתואר "טרמינל התעופה הטוב בעולם" זה שנתיים ברצף ולתואר "טרמינל התעופה הטוב ביותר לקניות".


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.