תפריט עמוד

בריטיש איירווייס חוגגת 85 שנים של טיסות לישראל

בשנות ה-30 של המאה הקודמת הנוסעים מלונדון לישראל נחתו על מי הכנרת ומשם הובלו בסירות ליבשה, כך סיפר המנכ"ל העולמי של בריטיש איירווייס, אלכס כרוז, במסיבת עיתונאים לציון 85 שנה להפעלת הקו מאנגליה לישראל. במהלך השנים הקרובות החברה תשקיע 4.5 מיליארד ליש"ט בשדרוג חווית הטיסה

"מדינת ישראל מהווה ציון דרך חשוב בהיסטוריה של חברת התעופה בריטיש איירווייס, שמציינת בימים אלה 85 שנה להפעלת הקו מאנגליה לישראל.  הטיסות מלונדון לישראל הופעלו כבר בשנת 1932 על ידי חברת אימפיריאל איירווייס, שהפכה ברבות הימים לבריטיש איירווייס. הטיסות בוצעו בסירות אוויריות מסוג Scipio S17, אשר נחתו על מימי הכינרת. עם הנחיתה, הורדו הנוסעים ליבשה באמצעות סירות, " כך סיפר המנהל הכללי העולמי ויו"ר מועצת המנהלים של בריטיש איירווייס, אלכס כרוז במפגש עיתונאים מיוחד שהתקיים בתל אביב לציון האירוע.

בריטיש איירווייס היא חברת התעופה הבינלאומית הוותיקה בישראל והיא מפעילה 14 טיסות שבועיות בקו שבין תל אביב ללונדון. כל טיסות החברה מישראל ואליה נחשבות ארוכת טווח (Longhaul), כנהוג בטיסות הבינלאומיות הארוכות היוצאות מלונדון. החל מאפריל 2018 צפויה חברת האחות של בריטיש איירווייס, איבריה, לשדרג את הקו שלה לתל אביב, ולהפוך לחברת התעופה השנייה באירופה שתפעיל את כל הטיסות שלה לישראל במטוסים רחבי גוף ובתצורה ארוכת טווח.

אלכס כרוז, המנכ"ל העולמי של בריטיש איירווייס (משמאל) עם מודעת פרסום היסטורית. מימנו - יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש בישראל

אלכס כרוז, המנכ"ל העולמי של בריטיש איירווייס, עם מודעת פרסום היסטורית. לצדו – יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש בישראל | צילום: סיון פרג'

החברה הבריטית הודיעה על תכנית השקעה של  4.5 מיליארד ליש"ט לטובת שדרוג חווית הטיסה של לקוחותיה בכל המחלקות. ההשקעה, שתתפרס על פני תקופה של חמש שנים, תכלול הרחבה של צי מטוסי החברה עם רכישת 72 מטוסים חדשים, בהם Airbus A35 ו- Boeing 787-10 הנחשבים למתקדמים ביותר בעולם. בנוסף, הודיעה בריטיש איירווייס על חידוש 128 מטוסים בצי הקיים, כולל עיצוב מחדש של הקבינות בכל המחלקות, התקנת שקעי הטענה בכל מושב וחיבור Wi-Fi מהיר בפס רחב.

בריטיש איירווייס, שהייתה הראשונה להציג מושבים שהופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים שלה,Club World, הציגה בשנה האחרונה תכנית השקעה גדולה לשדרוג מחלקות היוקרה ומוצרי הפרמיום. כעת הודיעה החברה על השקעה נוספת בגובה 200 מיליון ליש"ט במחלקת העסקים. החל מהקיץ הקרוב, לקוחות מחלקת העסקים יוכלו ליהנות משירותים חדשים, הכוללים כיסוי מרופד למזרן השינה, שיונח על כל מושב בטיסות ארוכות הטווח. בנוסף, יקבלו הנוסעים כריות גדולות יותר ושמיכת פוך איכותית ומפנקת.

כל הטיסות של החברה מישראל ואליה נחשבות ארוכת טווח

כל הטיסות של החברה מישראל ואליה נחשבות ארוכת טווח

עוד במסגרת השדרוג, כל הארוחות לנוסעי מחלקת העסקים Club World, יוגשו בסגנון מסעדת יוקרה: לא עוד מגשים עם ארוחות קבועות. מעתה, דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון את המנות השונות ולבחור ממגוון המנות הראשונות, לצד מנות אחרונות, אשר יוגשו בנפרד בכלים מעוצבים ומותאמים למנה, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם. לקוחות מחלקת התיירות ייהנו גם הם משדרוג הארוחות בטיסות ארוכות הטווח, ויקבלו ארוחה שנייה מלאה ואפשרויות מגוונות יותר של חטיפים ונשנושים בין הארוחות.

"המטרה שלנו היא להיות הבחירה הראשונה עבור כל לקוח. כל נוסע חשוב בפני עצמו, מהנוסע במחלקת התיירים ועד לנוסע באחת ממחלקות היוקרה", אמר אלכס כרוז במסיבת העיתונאים בתל אביב. "מטרתנו להבטיח לכל אחד ואחת מהנוסעים שלנו את חווית הטיסה הטובה בעולם ואנו נמשיך ונשקיע במקומות שהכי חשובים לקהל לקוחותינו, כדי לבדל את בריטיש איירווייס למול חברות אחרות, באמצעות שיפור חוויית הטיסה ומתן שירותים ייחודיים".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.