תפריט עמוד

בקטלוניה מחכים לישראלים, ולינג תוסיף טיסות

"קטלוניה היא בפירוש לא רק ברצלונה", אמר מנהל לשכת התיירות של קטלוניה במפגש מיוחד שהתקיים בתל אביב. נציגים מתחום התיירות בקטלוניה הגיעו לישראל על מנת לעודד את התיירות לחבל הארץ היפה והמגוון

משרד התיירות הקטלני ערך מפגש מיוחד לאנשי תיירות ישראלים בתל אביב מתוך רצון לעודד את התיירות מישראל לקטלוניה. 24 מנהלים בכירים מענף התיירות הקטלני הגיעו לישראל, בהם מנהלי משרדי התיירות, לשכות התיירות השונות (ברצלונה, קוסטה ברווה, גירונה, ליידה וכו'), נציגים של רשתות בתי מלון, סיטונאי תיירות ועוד. לדברי הקטלנים, התייר הישראלי הוא בין התיירים הטובים ביותר עבורם – מבחינה מספרית ביחס לכמות האוכלוסייה, ההוצאות פר נפש במהלך הביקור, כמות הביקורים החוזרים, אורך הביקור וכן ההתעניינות והרצון להיחשף למקומות חדשים ומעניינים.


ליידה. כולם מכירים את ברצלונה, אבל בקטלוניה יש עוד ערים נפלאות

פטריק טורנט, מנהל משרד התיירות של קטלוניה: "אנו מבינים שיש בשוק הישראלי פוטנציאל גדול וחשוב לנו להיות כאן, אין לי ספק שזה יתרום לגידול נוסף בתיירות שלנו. קטלוניה היא בפירוש לא רק ברצלונה, החבל מציע כל כך הרבה מקומות אטרקטיביים, מגוונים ויפים לטיול ולכל הגילאים כמו הרי הפירנאים המרהיבים ביופיים, ליידה, גירונה עם ההיסטוריה השורשים היהודים המפוארים, קוסטה בראווה, פארק השעשועים פורטה ונטורה, פארקים ירוקים, טיולי ג'יפים, גסטרונומיה מהטובות בעולם ועוד".


מטוסים של חברת התעופה ולינג. שש טיסות שבועיות בין ת"א לברצלונה

בין השאר המאמצים להביא עוד תיירים ישראלים לקטלוניה, חברת התעופה ולינג (VUELING) תגדיל את כמות הטיסות לברצלונה, בירת קטלוניה, לשש טיסות שבועיות (בהמשך יתכן שהמספר אף יגדל) במחירים אטרקטיביים של החל מ-119 אירו לכיוון בשיא העונה, כשבמהלך השנה המחירים יהיו נמוכים יותר. ולינג מפעילה טיסה ישירה מתל אביב מברצלונה, ומשם ל-125 יעדי המשך. ג'סוס בלאנקו, מנהל מכירות הבינלאומי של ולינג, שהגיע אף הוא למפגש בתל אביב, אמר כי החברה רשמה גידול של 35% במספר הנוסעים הישראלים ב-2013 בהשוואה לשנה הקודמת. "ניתן לראות שמרבית הנוסעים הישראלים טסים איתנו לברצלונה, אך גם ליעדים אחרים בספרד, פורטוגל ומרוקו, אליהם מקיימת החברה טיסות המשך נוחות ביותר". ולינג היא חלק מקבוצת IAG הכוללת את חברות התעופה בריטיש איירווייס, איבריה ואיבריה אקספרס, צי המטוסים שלה מונה כיום 91 מטוסים והיא מוכרת כרטיסים ישירות דרך אתר האינטרנט אך גם באמצעות סוכני הנסיעות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.