תפריט עמוד

בעיות רפואיות שעלולות לצוץ בחו"ל

כל בעיה רפואית מחמירה משמעותית כשנמצאים מחוץ לבית ובעיקר מעבר לים. אז ממה הכי כדאי להיזהר ואיך נערכים מראש למצבים בריאותיים לא רצויים? הנה כמה הצעות

חופשה בחו"ל היא דרך נהדרת לבלות עם חברים, קרובים ובני משפחה ולרענן את השגרה השוחקת. על הרקע הזה, אפשר להבין מדוע יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות לבלות את הימים הפנויים שלהם מעבר לים. עם זאת, צריך גם לזכור שהטיפול בבעיות רפואיות הופך להיות מורכב יותר ככל שמתרחקים מהבית.

הנה למשל כמה בעיות שעלולות להחמיר כאשר נמצאים בחופשה בחו"ל ואמצעים שאותם כדאי לאמץ כדי למנוע ולצמצם את הסיכון:

נשיכה מחיית בר

באירופה, בארצות הברית וכמעט בכל יבשת אחרת בעולם יש סיכון מסוים להינשך על ידי חיית בר. אם זה קורה בשטח פתוח, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להזעיק עזרה ואת כוחות ההצלה המקומיים. עוד לפני כן, חשוב לצאת לטיולים רק עם בגדים ארוכים, להתרחק מחיות בטבע ולהיזהר גם כאשר נמצאים בשמורות מסודרות.

נקע

נקע ברגל הוא מסוג הבעיות שיכולות להתרחש גם בארץ וגם בחו"ל, אבל מעבר לים הן לפתע מקבלות משמעות אחרת לגמרי. בעוד רובנו יכולים להתמודד יחסית בקלות עם נקע ברגל בארץ כי זה כרוך בביקור קצר בבית חולים, בחו"ל נצטרך להפעיל את הביטוח ואולי גם לקצר את החופשה. לא נעים, אבל לא נורא.

דליפת שתן

אנשים שמתמודדים עם דליפת שתן לא אמורים להרגיש את זה בפעם הראשונה בחו"ל, אבל בכל מקרה עדיף לארוז במזוודה מוצרי ספיגה למבוגרים. אם אתם נמצאים מעל גיל 55 וכבר יש לכם רקע של בעיות בדרכי השתן, מוצרי דיפנד ותחתונים סופגים יעזרו לכם לעבור את החופשה בשלום – בלי לחשוש לצאת מהחדר של בית המלון או לצאת לטיולים ארוכים.

חום גבוה

עלייה פתאומית של החום היא בדרך כלל סימפטום של מחלה מסוימת. קודם כל, צריך לבחון כל מקרה לגופו ולזכור שהחום בפני עצמו הוא לא מחלה. אם אתם מצליחים לתפקד תוך כדי שהחום עולה, מה שצריך לעשות הוא לנוח קצת ולא להילחץ. במקרים אחרים שבהם מרגישים יחד עם החום תופעות אחרות כמו שלשולים, בחילות וכדומה, כדאי לפנות לבית חולים ולהפעיל את חברת הביטוח.

שבץ מוחי

האירוע החמור ביותר שעלול לתקוף גברים ונשים שנמצאים בחו"ל הוא שבץ מוחי. הבעיה עם שבץ מוחי היא שלא מתאוששים ממנו במהירות, מה גם שלא כולם מודעים לסימנים. בין היתר, יש לשים לב בעיקר לחולשת שרירי הפנים בצד אחד, לשיתוק גפיים, בעיות בהליכה או הפרעות בליעה. במקביל, עלולות להופיע הפרעות תקשורת בדיבור ובהבנה וגם ירידה במצבי הכרה שמחייבים פניה מהירה לחדרי מיון.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.