תפריט עמוד

בניית אתר מנצח ב-2021

ההיצע הגדול של אתרים קיים בכל תחום כמעט, והופך את התחרות בין אתרים שונים בנישות דומות לגבוהה ואכזרית לעתים. לכן, כבר לא מספיקה כיום עצם העובדה שיש ברשותכם אתר. האתר שלכם צריך להיות מצוין כדי לעמוד בתחרות, למשוך גולשים ומשתמשים ולעמוד ביעדים העסקיים שהצבתם לו (תוכן שיווקי)

בעידן שבו אנו חיים כיום, מעטים הם העסקים והארגונים שאין להם אתר אינטרנט משלהם. ההיצע הגדול של אתרים קיים בכל תחום כמעט, והופך את התחרות בין אתרים שונים בנישות דומות לגבוהה ואכזרית לעתים. לכן, כבר לא מספיקה כיום עצם העובדה שיש ברשותכם אתר. האתר שלכם צריך להיות מצוין כדי לעמוד בתחרות, למשוך גולשים ומשתמשים ולעמוד ביעדים העסקיים שהצבתם לו.

כדי לעשות זאת, לעתים יש צורך לבחון בצורה ביקורתית וקשוחה את האתר הקיים שלכם, ולבדוק האם הוא עומד בסטנדרטים שהשוק כיום מחייב. במידה והתשובה היא שלילית, יש לעשות מאמץ כדי לשפר אותו או אפילו לבנות אתר חדש, שיהיה אתר איכותי שיוכל לספק לקהל הלקוחות שלכם את מה שהם מחפשים ומצפים לו מהעסק שלכם. כך ניתן לייצר אתר מנצח, שיהיה לו קהל גולשים קבוע שמקבל ערך מוסף מהשהייה בו, ושבוחר לחזור אליו בכל פעם שמתעורר צורך רלוונטי.

באיזו פלטפורמה להשתמש?

אחת מהשאלות הראשונות שעולות כאשר בונים אתר עסקי חדש, היא באיזו פלטפורמה להשתמש לצורך הבנייה. קיימות לא מעט אפשרויות לכך כיום, שמציעות חברות בניית אתרים. הדבר הבסיסי ביותר שחשוב בכל אתר מודרני הוא שהאתר יהיה בעל תוכן דינמי ומערכת ניהול שתאפשר לערוך אותו. הדבר מהותי כאשר מדובר באתר מכירות, אך חשוב גם כאשר מדובר באתר בית תדמיתי. מערכת ניהול מאפשרת לבעלי האתר ולאנשים שעובדים עליו להוסיף תכנים ועמודים בקלות, ולבצע אופטימיזציה לאתר בכל עת.

קיימים שני סוגים עיקריים של פלטפורמות לבניית אתרים כיום – פלטפורמות פתוחות ופלטפורמות סגורות. הפלטפורמות הסגורות הן מערכות שבהן האתר חייב להיות מנוהל תמיד באמצעותן, ולא ניתן להעביר את האתר לחברה אחרת או למערכת אחרת בקלות. למשל, הפלטפורמה הפופולרית של WIX היא סגורה. לעומת זאת, פלטפורמות כמו וורדפרס (מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם) כתובות בקוד פתוח וכל מפתח שמכיר את המערכת יכול להמשיך ולפתח את האתר, גם אם לא הוא בנה אותו במקור.

יש יתרונות וחסרונות לשימוש בכל אחד מסוגי הפלטפורמות, אך כאשר אתם מבצעים בנייה של אתר חדש, מומלץ לדאוג לכך שתהיה לכם יכולת לערוך אותו גם בעצמכם וכי לא תהיו "שבויים" בידיים של החברה שבונה עבורכם את האתר.

UX/UI והתאמה מלאה למובייל

מכיוון שהתחרות בנישות רבות היא רבה מאוד, אתרים מודרניים ומצליחים בשנת 2021 חייבים להיות בעלי ממשק משתמש וחוויית משתמש מצוינים. תחום זה הפך להיות הרבה יותר מוכר בשנים האחרונות, וקיימות חברות שתחום ההתמחות העיקרי שלהן הוא UX/UI. כדי לייצר אתר עם ממשק משתמש טוב יש לבצע אפיון יסודי שלו, לזהות את הצרכים של קהל היעד ולבנות אתר שמדגיש את היתרונות של העסק או החברה.

בנוסף לכך, אחד מהדגשים החשובים ביותר שיש לשים בעת בניית האתר הוא ההתאמה שלו למובייל. כיום, יותר ממחצית מנפח הגלישה העולמי ברשת מתבצע באמצעות מכשירים סלולריים. לכן, כל אתר חייב להיות רספונסיבי – מותאם לצפייה בכל גודל של מסך ובכל סוג מכשיר. אתרים רספונסיביים יודעים לזהות את רזולוציית המסך של המשתמש ולהתאים את הנראות שלהם לגודל המסך. מדובר על נושא שאסור להתפשר בו, ושיש לו גם השפעה מבחינת קידום האתר והיחס של האלגוריתם של גוגל לאיכות האתר.

איך בוחרים חברה לבניית האתר?

החברה שתבנה עבורכם את האתר, בסופו של דבר, צריכה להיות חברה מקצועית שיודעת לשים דגש על כל הנקודות שהועלו כאן. היא צריכה לדעת לייצר עבורכם אתר רספונסיבי, עם ממשק משתמש מצוין, המותאם לקהל היעד שלכם. רק חברה שמבצעת אפיון מעמיק והיכרות קרובה עם הלקוחות שלה תצליח לעמוד במשימה, ורק כך תוכלו לקבל אתר מנצח שעומד בכל הדרישות של אתר מודרני בשנת 2021.

קרדיט תמונה: freepik
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.