תפריט עמוד

בניית אתר לטיולים ומטיילים – איך לאפיין?

כאשר ניגשים אל בניית אתרים לטיולים יהיה חשוב לשים דגש מרכזי על אפיון מעמיק ומקצועי וזאת לשם הגעה לתוצאה הרצויה לפיה האתר מצליח לעניין את הגולשים

כאשר ניגשים אל בניית אתרים לטיולים יהיה חשוב לשים דגש מרכזי על אפיון מעמיק ומקצועי וזאת לשם הגעה לתוצאה הרצויה לפיה האתר מצליח לעניין את הגולשים. כחלק מהליך האפיון חשוב להתייחס לפונקציונליות אשר תאפיין את האתר, המבנה העיצובי והסדר שלו מבחינת בלוקים וזאת לצד בחירת תוספים מתאימים שיוכלו לסייע בשדרוג חוויית הגולש או קידומו בתוצאות החיפוש, כדוגמת תוסף שמקל על הוספת תגיות מטה לעמודים שתיצרו דרך ממשק הניהול. בכל אופן, במאמר הבא נספר לכם מספר רעיונות לאפיון אתר מהסוג הזה.

מרחב קהילתי לדיונים באתר – פורומים וצ׳אטים

דבר מהותי שמאפיין לא מעט מטיילים זה עצם היותם אוהבים לשתף חוויות האחד עם השני. כדי להפוך את האתר שלכם ליותר מעניין וכזה שימשוך את הגולש הממוצע לבקר בו פעמים רבות, יהיה חשוב לשלב בו את האפשרות לשיח עם אחרים שגם מתעניינים בטיולים. ניתן לבחור בצ׳אט פומבי שמיועד לכלל האנשים שנמצאים באתר ברגע נתון או להוסיף פיצ׳ר של צ׳אט פרטי בין משתמשים. כמו כן, יהיה מומלץ להקים פורום בו יוכלו הגולשים לחלוק חוויות ולספר על הטיולים שלהם בעולם. בניית אתרים לעסקים שמביאה בחשבון פרטים מעין אלו תהיה מוצלחת יותר.

לוח מודעות לטיולים משותפים

במידה ותבחרו לשלב לוח מודעות בו יוכלו הגולשים ליצור מודעה לשם חיפוש אחר שותף לטיול, הדבר יוכל לתרום רבות להצלחת האתר. בניית אתרים לטיולים זהו דבר מורכב וחשוב להבין את הצרכים הבסיסיים ביותר של המטיילים. טיול עם אנשים נחמדים עמם ניתן לחלוק חוויות וליהנות מנופים בראשיתיים זהו דבר שכמעט כל מטייל מתעניין בו ולפיכך כדאי לכם לשקול ברצינות את התוספת הזו לאתר.

בניית אתרים לטיולים עם דגש על ממשק המשתמש

כמו כל סוג אתר אחר, גם כאשר מדובר על בניית אתרים לטיולים מוטב להקדיש מחשבה רבה לממשק המשתמש. חשוב להפוך אותו לפשוט ונוח ככל האפשר וזאת על מנת להבטיח שכל המידע הקיים באתר הטיולים שלכם יהיה נגיש וזמין לכל גולש. זכרו, גם אם האתר שלכם משופע במידע נפלא שעשוי להעשיר את החוויה הצפויה למטיילים, יהיה חשוב להפוך את המידע לנוח ככל הניתן לחיפוש.

אפשר להשיג את המטרה הזו בעזרת פ׳יצר לחיפוש תכנים ללא צורך בטעינה של העמוד כולו, שימוש בפונט נהיר ואיכותי, בחירה בתוסף מתאים לשם הנגשה של האתר וזאת לצד סידור נכון של האתר מבחינת בלוקים ובאופן כללי בפן העיצובי.

אזור המיועד להצעת שירותם של מדריכי טיולים

רעיון נוסף שיוכל להיות רלוונטי מאוד בעבור הגולשים שלכם יהיה ייעוד עמוד ספציפי באתר למדריכי הטיולים וכל שיש להם להציע. בעצם ניתן לייצר מעין לוח מודעות בו מדריכי טיולים יפרטו את האזורים בהם הם מדריכים וזאת לצד השארת פרטים כך שיהיה ניתן ליצור עמם קשר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.