תפריט עמוד

בית פתוח נוסח איסלנד: מקומיים יארחו תיירים בבתיהם

יוזמה חדשה לקידום תיירות חורף באיסלנד: נשיא המדינה, אולפור רגנר גרימסון, הכריז על פתיחת קמפיין בתים פתוחים, שבמהלכו תושבים מקומיים יארחו תיירים בבתיהם ויחשפו בפניהם את המיטב שיש לארצם להציע. הקמפיין, שנקרא "קבלו הזמנה מאיסנלנד" (Accept Iceland's Invitation), מאפשר לבקר בכל יום בבתים מסוימים, שבעליהם התנדבו להשתתף בפרויקט. כך, למשל, ביום אחד אפשר יהיה לבחור בין ביקור בביתה של אישה שתלמד את האורחים לסרוג סוודרים איסלנדיים עבים ומחממים; אישה אחרת שמזמינה את התיירים להצטרף אליה לרעיית כבשים; שחקנים של קבוצת כדורגל מקומית שמציעים למבקרים לשחק מולם במשחק ידידות ואחריו לשבת על כוס בירה בפאב; ומי שירחיק לצפון איסלנד יוכל לבקר בביתו של צלם שילמד את רזי הצילום של הזוהר הצפוני.

אבל לא רק אזרחים מן השורה התנדבו לארח – הנשיא גרימסון עצמו הודיע כי הוא פותח את ביתו למבקרים, שיזכו בארוחה מסורתית של פנקייקים עם קצפת וריבת ריבס (סוג של צמח בר). אם אתם מעדיפים משהו פחות מתוק, אולי תרצו לקפוץ לביתו של ראש עיריית ריקיאוויק שיגיש לאורחיו סושי מדגים מקומיים.

את רשימת המארחים והכישורים המיוחדים שלהם אפשר למצוא באתר האינטרנט של הקמפיין. אבל לפני שאתם ממהרים להזמין כרטיס טיסה, אל תשכחו שבחורף השמש זורחת לזמן קצר בלבד, ובשאר הזמן החושך שולט.

הגעתם לאיסלנד בחורף? הנה כמה הצעות לבילויים סוערים:

רייקיאוויק – לוהטת בחורף
רייקיאוויק – לוהטת בחורף
רייקיאוויק, בירת איסלנד, היא מקום לוהט בחורף: ריקודים סוערים, חיזורים סוערים, המון אלכוהול. תנו לחושך להשפיע עליכם, לקור לצמרר אתכם, לבליינות להמיס אתכם. סופשבוע באיסלנד, ולנועזים – הצעה לטיול בצפון הפראי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.