תפריט עמוד

ביטוח נסיעות לארצות הברית עם פספורט קארד

כחלק מתכנון חופשה או נסיעת עסקים לארצות הברית, חשוב להצטייד גם בביטוח נסיעות שיכסה אתכם במצבים שונים. עכשיו יותר מתמיד, מומלץ לבחון היטב את האופציות שמציעות חברות הביטוח השונות ולבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר. הנה מידע על ביטוח נסיעות לארה"ב של פספורט קארד, אשר נחשב לאחד מהביטוחים המומלצים ביותר בתחום (תוכן שיווקי)

מדוע צריך ביטוח נסיעות לארצות הברית?

ארצות הברית נחשבת ממזמן לאחד מהיעדים האהובים ביותר על הישראלים. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מציעה שלל אטרקציות, מקומות בילוי ויעדים מיוחדים שאסור להחמיץ בזמן הביקור.

אך מדוע צריך ביטוח נסיעות לארצות הברית בכלל? הסיבה הראשונה היא שבדרך כלל אנו טסים לארה"ב למספר רב של ימים ולא לחופשה של יומיים או שלושה. לכן, כדאי להגן על עצמנו בתקופה זו ולדעת לכיסוי ביטוחי הולם.

הסיבה השניה לכך היא שאנו זקוקים להרחבות מסוימות בפוליסה, כאלו אשר יכסו אותנו במסגרת פעילויות אקסטרים וספורט שנבצע במהלך הנסיעה או במצבים בהם נרצה לשכור רכב.

הרחבות מומלצות בביטוח נסיעות לארה"ב

אז בואו נדבר על ההרחבות שכדאי לקחת במסגרת ביטוח הנסיעות של פספורט קארד לארצות הברית. נדגיש כי כל מטייל צריך לבצע את ההתאמה לסוג הנסיעה שלו ובהתאם ליעדים בהם הוא עתיד לבקר:

  • הרחבה לעיסוק בספורט אתגרי: באנג'י? סנפלינג? אולי אפילו צניחה חופשית? אין ספק כי כל אלו דורשים התייחסות מיוחדת בשל הסיכון הכרוך בביצוע הפעילות. דאגו להרחבה שתספק לכם מענה למשך השהות שלכם והקפידו לוודא שהיא אכן כוללת את הפעילת הספציפית שאותה אתם מתכננים לעשות.
  • הרחבה לגניבה או אובדן ציוד: על אף העובדה שארצות הברית נחשבת למדינה מתקדמת ובטוחה למדי, מעת לעת אנו שומעים גם על מקרים של גניבת ציוד אלקטרוני כמו מחשבים ניידים, מכשירים סלולאריים ואפילו מצלמות. לכן, דאגו לבצע הרחבה בביטוח הנסיעות של פספורט קארד אשר תכסה את המקרים הללו.
  • התאמות והרחבות לגיל הזהב: לבני הגיל השלישי ישנה התייחסות מיוחדת וישלהתאים את הפוליסה למצבם הרפואי. הסיוע בשעת חירום עשוי להיות קריטי ואף להציל חיים ולכן רבים בוחרים בביטוח של פספורט קארד אשר מעמיד לרשות המבוטחים מענה טלפוני לשעת חירום.
  • הרחבת פוליסה לנשים בהריון: החמרה בלתי צפויה אשר מצריכה אשפוז? לידה מוקדמת מהצפוי? הרחבה זו תכסה כל מצב חירום ותספק גם הטסה רפואית במידה והדבר נדרש.

ביטוח נסיעות פספורטקארד לארה"ב – למי זה מתאים?

אפשר להגיד שחברת פספורט קארד מספקת ביטוח נסיעות אשר מתאים לכל סוגי הנוסעים והמבקרים בארה"ב. כפי שרשמנו קודם לכן, הביטוח מאפשר לבצע הרחבות בהתאם לאופי הנסיעה שלכם, הגיל, המצב הרפואי והפעילויות השונות שאתם עתידים לבצע.

הביטוח מתאים לנסיעות של אנשי עסקים, לקבוצות של מטיילים במסגרת טיולים מאורגנים, לחבר'ה צעירים ולתרמילאים שבוחרים לעשות טראקים במגוון יעדים וגם כמובן למשפחות שלמות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.