תפריט עמוד

בדיקות קורונה בבית לטסים בקבוצת לופטהנזה

שיתוף פעולה של קבוצת לופטהנזה עם חברת Lab2Door יאפשר בדיקות קורונה בבית או במשרד עם תוצאות המתקבלות בתוך 20 שעות. זהו פתרון נוח לנוסעים הזקוקים לתוצאות בדחיפות, כאלה המתגוררים הרחק ממרכז הארץ ולמי שמעדיפים להימנע ממרכזי בדיקות הומים

קבוצת לופטהנזה וחברת Lab2Door, המספקת שירות בדיקות קורונה פרטיות בבית, הודיעו על שיתוף פעולה ייחודי אשר יאפשר לנוסעים פתרון אמין, מהיר ובפריסה ארצית רחבה לביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה. שירות VIP יאפשר לנוסעי קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS) לבצע בדיקות קורונה בלי לצאת מהבית וללא המתנה ארוכה. תוצאות הבדיקה, הנערכת בבית הלקוח או במקום העבודה, ניתנות באנגלית ומתקבלות עד 20 שעות ממועד הדגימה.

השירות מספק מענה לנוסעים הזקוקים בדחיפות לתוצאות של בדיקת קורונה, כאלה המתגוררים הרחק ממרכז הארץ (השירות ניתן בפריסה ארצית – ממטולה עד מצפה רמון) ולמי שמעדיפים לא להגיע למרכזי בדיקות הומים. יש לציין כי למרות שמעבדת בדיקות הקורונה נחנכה באופן רשמי היא עדיין אינה פועלת.

"טיסה לרוב היעדים תלויה בהצגת בדיקה תקפה וההנחיות והמדיניות משתנות מידי יום", אומר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל, "שירות ה-VIP יאפשר לנוסעים להתנהל ולתכנן את נסיעתם בצורה רגועה יותר גם בתקופה מורכבת זאת. שירות הבדיקות יספק מענה ייחודי וכלל ארצי ללקוחות הקבוצה, בעזרתו ניתן יהיה לחסוך נסיעות וזמן המתנה יקר".

עלויות הבדיקה לנוסעים המחזיקים כרטיס טיסה בתוקף של אחת מחברות הקבוצה (ראו למעלה) או חברי מועדון Miles & More:

• בדיקת מטוש בבית הלקוח או במשרד – 470 שקל; הדגימה תבוצע למחרת ההזמנה (עד 21:00), קבלת תוצאות עד 20 שעות ממועד הדגימה.

• שתי בדיקות בבית הלקוח או במשרד – 410 שקל לכל בדיקה. במידה ויתבצעו בדיקות נוספות באותו אתר, מחיר הבדיקות הנוספות ירד.

את הבדיקה ניתן להזמין אונליין www.lab2door.co.il או בטלפון 077-972-5920. יש לציין בהזמנה את מספר הכרטיס האלקטרוני או מספר הנוסע המתמיד.

קבוצת לופטהנזה מפעילה בישראל כ-11 טיסות שבועיות ומאפשרת טיסות המשך לשלל יעדים ברחבי העולם. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי לא תגבה דמי שינוי כרטיס בכל החברות השותפות בה ולכל יעדי הקבוצה, עד סוף השנה. מעתה, ניתן יהיה לבצע שינוי תאריך או יעד מספר פעמים, ללא תשלום דמי שינוי – כולל טיסות בעלות נמוכה (ללא כבודה). עם זאת, יתכן שייגבו הפרשי מחיר או מיסים במקרים בהם מחלקת הטיסה המקורית אינה זמינה בתאריך החדש או במקרה של שינוי מסלול.

בתמונה הפותחת: טיסה בתקופת הקורונה, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.