תפריט עמוד

בג'יפים למונטנגרו המרהיבה עם נופש בים האדריאטי

טיול משפחתי במונטנגרו מציע טבע הררי ופראי לצד נופי ים קסומים ושפע של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה - טיול ג'יפים, רפטינג, שיט, חץ וקשת ועוד. ויש גם אפשרות לנופש מפנק על חוף הים האדריאטי היפהפה

טיול במונטנגרו מאפשר להכיר יעד מיוחד ויפהפה, ששומר על אותנטיות ועל אורחות חיים עתיקי יומין. השילוב של הנופים האלפיניים, הטמפרמנט והרוח של הבלקן ואטרקציות שמתאימות לכל הגילים הופך את הטיול במונטנגרו לחוויה מיוחדת במינה, שלא תרצו להפסיד.

מונטנגרו התברכה בנופים הרריים מרהיבים

הטיול של MEDRAFT עובר דרך רכס הרים מיוערים, שמורות טבע, ערוצי נהרות, אגמים תכולים, קניונים דרמטיים, כפרים זעירים בהרים ומפרצים קסומים לאורך הים האדריאטי. התושבים המקומיים, שחיים בפשטות רבה, מקבלים את המבקרים מבחוץ בחום ובלבביות והמפגשים איתם מלמדים על אורח חיים שונה לגמרי משלנו. בנוסף, הטיול כולל גם שפע של אטרקציות, שישמחו כל מטייל, קטן וגדול כאחד: טיולי ג'יפים, טיולים רגליים, רפטינג בנהר, ניווטים ביער, ירי בחץ וקשת, שיט במפרץ יפהפה ועוד פעילויות מרתקות ומרגשות.


טבע עוצר נשימה מלווה את הטיול לכל אורכו

חלק לא מבוטל מיופייה מונטנגרו חייבת לחופים המפורצים שבדרומה. קרואטיה השכנה מתגאה, ובצדק, בחופיה היפים, שמושכים אליהם רבבות נופשים. אבל כל מי שיגיע למונטנגרו יגלה שלא רק שאין לה במה להתבייש בתחום החופים, היא אפילו עולה על שכנתה הגדולה ממנה. העיר העתיקה קוטור, המוקפת בחומה ונראית כאילו היא כלואה בין המצוק התלול והים, יושבת על מפרץ יפה כמו גלויה. שיט בפיורד של קוטור מאפשר לחוות מקרוב את יפי הים ומראות העיר הבצורה והמרשימה הזאת. במפרץ נמצאים שני איים זעירים, שעליהם יש קפלות יפות, וכדאי לעצור באחד מהם להפוגה קטנה בשיט, טיול רגלי קצרצר ותצפיות על הנופים המרהיבים של המפרץ.

הטיול כולל שלל חוויות ואטרקציות מהנות לכל הגילים

כאן אפשר לסיים את הטיול המדהים במונטנגרו או להמשיך ליהנות מחוף הים האדריאטי למשך כמה ימים נוספים בנופש במלון מצוין. הצוות של MEDRAFT ישמח להמליץ על אטרקציות שונות ואתרים מעניינים באזור החוף האדריאטי. הנופש באזור יפהפה זה הוא סיום מושלם לטיול משפחתי במדינה מיוחדת במינה.

כתבה פרסומית

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.