תפריט עמוד

אתיופיאן איירליינס הודיעה על מחירים מיוחדים

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הודיעה על מחירים חסרי תקדים לשלל יעדים באפריקה, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. לנוסעים שזמן ההמתנה לטיסת המשך יעלה על שש שעות מוצע סיור מודרך בחינם באדיס אבבה

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הודיעה על מחירים חסרי תקדים למקדימים להזמין כרטיסי טיסה למגוון היעדים אליהם היא טסה באפריקה, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. המחירים תקפים ליציאות עד 31 במרץ 2018, כלומר בעונה המומלצת לטיול ברבים מהיעדים הללו. מחירים לדוגמה: טיסה מישראל ליוהנסבורג החל מ-613 דולר, לדלהי החל מ-636 דולר, לבנגקוק החל מ-659 דולר, לטוקיו החל מ-888 דולר, לסאו פאולו החל מ-948 דולר. כל המחירים כוללים מיסים והיטלים.

אתיופיאן איירליינס שמה דגש מיוחד על השירות לנוסעים ומציעה מושבים מרווחים במחלקת התיירים ומושבים שהופכים למיטה שטוחה במחלקת העסקים לצד מסכים ברזולוציה גבוהה של 17 אינץ', ערוצי בידור אודיו ווידאו וארוחות עם תפריט עשיר.

אתיופיאן איירליינס זכתה זו השנה השלישית ברציפות כחברת התעופה הטובה ביותר ביבשת אפריקה ובמזרח התיכון וכן היא התברגה לרשימת 50 חברות התעופה המובילות בעולם, בזכות צי המטוסים החדש שלה והשירות שהיא מעניקה לנוסעיה.

הנוסעים שיטוסו למזרח הרחוק וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך מעל 6 שעות בשדה התעופה של אדיס אבבה יוכלו מעתה ליהנות מסיור עם מדריך מקומי בשפה האנגלית בעיר ללא צורך בוויזה. הסיור כולל  ביקור באתרים המרכזיים של אדיס אבבה, כולל בשוק המרקטו שנחשב לגדול באפריקה ובו מבחר עצום של עבודות יד, תכשיטים ואמנות אפריקאית. בתום הסיור הנוסעים ייהנו מארוחת ערב אותנטית הכוללת מופע פולקלור ומשם יוחזרו לשדה התעופה ויעלו על טיסות ההמשך לאסיה.

אתיופיאן אירליינס מציעה שתי טיסות יומיות מנתב"ג לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים באסיה, אפריקה, ארצות הברית ודרום אמריקה. בישראל אתיופיאן איירליינס מיוצגת על ידי טל תעופה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.