ארקיע השיקה מחלקת עסקים יוקרתית בקו ניו יורק

שתפו:

מחלקת העסקים החדשה כוללת 18 מושבים מרווחים הנפתחים למיטת שינה באורך 2 מטר, כבודה מורחבת, ערכות נוחות אישיות, שירות VIP מלא ותפריט אוכל פרימיום שיספקו חוויית טיסה משודרגת ויוקרתית לנוסעים (תוכן שיווקי)

עודכן 20.5.25

'ארקיע' הודיעה כי היא מתגברת את קו ניו יורק באמצעות מטוס בואינג 787 דרימליינר חדש. הוספת המטוס תאפשר תוספת של שתי טיסות שבועיות – שיצטרפו לשלוש הקיימות כך שבסה"כ תפעיל 5 טיסות שבועיות בקו זה. מחירי הטיסות במחלקת העסקים יחלו מ- 1,750$ לאדם לכיוון

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, מסר: "מדינת ישראל נמצאת בימים מאתגרים של חוסר ודאות – אנו עוקבים בזמן אמת אחרי רמות הביקוש ומתאימים עצמנו לדרישות. הציבור הישראלי בוחר להמשיך לטוס ואנו מודים לו על האמון שהוא נותן ב'ארקיע'.

מנכל ארקיע עוז ברלוביץ, צילום שי יחזקאל

מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ, צילום שי יחזקאל

בשנה האחרונה 'ארקיע' נמצאת בתקופת צמיחה והתחדשות, פועלת על פי אסטרטגיה ברורה וקשובה למצב השוק המתפתח. החברה נכנסה בהצלחה לקו ניו יורק וכעת לנוכח ביטולי הטיסות של חברות התעופה האמריקאיות – ולאחר עבודה מאומצת מול שותפינו – החלטנו לתגבר את הקו באמצעות מטוסי בואינג 787-900 דרימליינר של חברת NEOS האיטלקית, מהלך זה יאפשר לנו להוסיף טיסות ישירות, עם מענה מותאם גם לנוסעים שומרי מסורת, ולספק פתרון אמיתי לעלייה בביקושים.

אנו גאים להשיק מהלך אסטרטגי חשוב נוסף: פתיחת מחלקת עסקים יוקרתית ומשודרגת בקו ניו יורק, במחיר הוגן וזאת כחלק ממהפכת המחירים שלנו בקו המבוקש. רק לאחרונה הכרזנו על מחיר חסר תקדים של 999 דולר במחלקת התיירים, וכעת אנו מרחיבים את השירות גם ללקוחות מחלקת העסקים, עם חוויית טיסה יוקרתית, איכותית ונוחה."

מחלקת העסקים החדשה של 'ארקיע' כוללת 18 מושבים רחבים הנפתחים למיטת שינה באורך 2 מטר, לקוחות מחלקת העסקים יזכו לתוספת כבודה מורחבת, ערכות נוחות אישיות ושירות VIP מלא. לצד כניסה לטרקלין דן בנתב"ג ובשדה התעופה JFK. כמו כן, במהלך הטיסה הנוסעים יזכו לחוויה קולינרית מוקפדת אשר הורכבה במיוחד עבור נוסעי המחלקה שתוגש בכלי חרסינה בליווי תפריט אלכוהול עשיר וקינוחים מעולים.

פירוט הטיסות הנוספות – חודשים מאי ויוני 2025:

מתל אביב לניו יורק:

יום רביעי: המראה בשעה 01:00 בלילה בין שלישי לרביעי,  נחיתה בניו יורק ביום רביעי בשעה 05:30 (שעון מקומי).

יום שישי:

המראה בשעה 01:00 בלילה בין חמישי לשישי, נחיתה בניו יורק ביום שישי בשעה 05:30 (שעון מקומי)

מניו יורק לתל אביב:

יום ראשון: המראה בשעה 02:30 בלילה בין שבת לראשון, נחיתה בתל אביב ביום ראשון בשעה 20:15 (שעון ישראל).

יום חמישי: המראה בשעה 00:15 בלילה בין רביעי לחמישי, נחיתה בתל אביב ביום חמישי בשעה 18:00

במסגרת האירוע נחשף קמפיין הקיץ של 'ארקיע' לשנת 2025 בכיכובו של הפרזנטור החדש, השחקן והקומיקאי אוראל צברי. המסר המרכזי של הקמפיין: "חייבים להתאוורר? ארקיע – המאוורר הלאומי! רוצים חו"ל, עושים חו"ל!"

המציאות שכולנו נמצאים בה מורכבת ומאתגרת ו'ארקיע' כאן כדי לאפשר לכל מי שרוצה, להתאוורר בחו"ל .החברה מציעה הקיץ מגוון רחב של מעל 30 יעדים מובילים ומבוקשים באירופה, הבלקן אגן הים התיכון וניו יורק. ארקיע תהיה חברת התעופה המובילה ליוון עם 10 יעדים אליהם תפעיל טיסות ישירות.

הקמפיין החדש, שנעשה ברוח הומוריסטית ומצחיקה, מביא לידי ביטוי את הרוח הרעננה והמתחדשת של 'ארקיע' דרך דמותו של צברי ומחזק את החיבור עם הקהל הישראלי דווקא בתקופה לא פשוטה זו.

——–

בתמונה הפותחת: מטוס דרימליינר חדש – באדיבות NEOS
צילום אירוע: רפי דלויה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו: