תפריט עמוד

אקסטרים סקי – גלישת פרי רייד

לגולשי הפרי רייד אין גבולות או מסלולים מסומנים. ההר הגבוה והתלול ביותר הוא מגרש המשחקים הפרטי שלהם וכוח המשיכה הוא רק שמועה שניתן להפריכה. סרטון מתוך תחרות גלישת אקסטרים שישאיר אתכם פעורי פה

אל תנסו את זה בבית, או ליתר דיוק באתר הסקי החביב עליכם – זאת המחשבה הראשונה שעולה כשמסתכלים על הסרטון המצורף, שצולם בתחרות אקסטרים באתר הסקי ורבייה שבשווייץ. עוד לפני שהמתחרים יוצאים לדרך הפחד מתחיל לחלחל בלבו של הצופה הסביר, זה שלא נוהג לגלוש על גלי צונאמי או לטפס על צוקים נישאים ללא כל ציוד הגנה.

אחרי שטיפסו לראשה של פסגה מחודדת, הרבה מעל העננים, המתחרים יוצאים לדרך: בזה אחר זה הם מתחילים לגלוש במדרון תלול עד אימה, צריכים להחליט בשבריר של שנייה אם לעקוף סלעים חשופים או לזנק מעליהם, עפים באוויר כאילו כוח המשיכה הוא רק שמועה שניתן להפריכה, וכחתולים גמישים צונחים בחזרה על המגלשיים או הסנובורד וממשיכים לגלוש בזווית בלתי הגיונית – עד הסלע הבא. נא להכיר: גולשי פרי רייד (Freeride). לחובבי האקסטרים המושלג אין גבולות או מדרונות מוגדרים. מסלולים שחורים? הצחקתם אותם, זה עניין לחובבנים. מי בכלל צריך מסלול מסומן כשההר הגבוה והתלול ביותר בסביבה יכול להפוך למגרש המשחקים הפרטי? הנה כמה טעימות מהספורט הבלתי הגיוני הזה והאנשים שחיים על הקצה, תרתי משמע:

לקריאה נוספת:

מים ואש: גלישת גלים מדהימה עם שובל של אש
מים ואש: גלישת גלים מדהימה עם שובל של אש
בתחרות גלישה באינדונזיה הוסיף אחד המשתתפים מגע אישי – שובל של אש שליווה אותו על הגלים הענקיים ובתוכם


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.