תפריט עמוד

מטיילים בגרמניה ורוצים לדעת מהם האתרים הפופולריים ביותר? TOP 100, אפליקציה חדשה של המרכז הגרמני לתיירות (DZT), מאפשרת למבקרים בגרמניה לגלות מהם מאה אתרי התיירות האהובים במדינה. הרשימה הורכבה בעקבות סקר שנערך בראשית השנה בקרב תיירים המבקרים בגרמניה. המשתתפים בסקר בחרו בקשת רחבה של אתרים מתחומי התרבות והטבע ברחבי גרמניה. האפליקציה מספקת מידע מקיף וממוקד על המקומות השונים שנבחרו ומאפשרת שיתוף קל ומהיר באמצעות הפייסבוק. בנוסף, המשתמש יכול להתעדכן בחדשות יומיות הקשורות לנושאים תיירותיים בגרמניה. משתמשי האפליקציה מקבלים גם קופוני הנחה, שאותם הם יכולים לנצל באתרי תיירות שונים. "באמצעות אפליקציית Top 100 אנו מחזקים את הדיאלוג האינטראקטיבי עם האורחים שלנו ומדגישים את הדימוי של גרמניה ברחבי העולם כיעד תיירותי", אומרת פטרה הדורפר, יו"ר חבר המנהלים של DZT.

בנוסף לאפליקציה לטלפונים ניידים, הזמינה בגרמנית ובאנגלית, ניתן לדרג בזמן אמת בכל עמודי הפייסבוק של DZT את האתרים בגרמניה – האתרים מדורגים בסדר יורד, ומעודכנים באופן רציף באמצעות צ'ק-אין ב-Facebook Places. המשתמשים יכולים להוסיף הערות ולפרסם המלצות. באמצעות אפשרות השיתוף הם יכולים לחלוק עם החברים בפייסבוק את תכני האפליקציה. למשתמש יש גישה לדירוג שמתעדכן כל הזמן, ובה בעת הוא יכול לעקוב בזמן אמת כיצד משתמשי פייסבוק אחרים מדרגים את האתרים.

באתר האינטרנט של DZT נוסף דף חדש בנושא האתרים האהובים ביותר, שם גם אפשר להוריד את האפליקציה בחינם ולהתעדכן בחדשות הנוגעות לאתרים אלו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.