תפריט עמוד

אפליקציה חדשה למבצעי הרגע האחרון במלונות

ספונטניים? חייבים למצוא חדר למלון הזול ביותר להיום או הכי מאוחר למחר בערב? תכירו את yala – אפליקציה חדשה למבצעי הרגע האחרון ברשת מלונות פתאל שתמצא בדיוק את מה שאתם צריכים עד 40% הנחה.

מדי יום, החל בשעה 12:00 בצהרים ועד חצות, מתפרסמים מבצעים של הרגע האחרון – מהיום להיום או מהיום למחר. את המבצעים הכי שווים מקבלים ישירות לסמארטפון או לתיבת המייל. את אפליקציית yala אפשר למצוא ב-Google Play וב-app store.

האפליקציה פותחה על ידי רשת פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל עם יותר מ-8,000 חדרי אירוח ב-34 בתי מלון. "חדרי מלון הנותרים ללא אורחים הם אבדה כלכלית גדולה", מסביר נדב פתאל, מנהל השיווק הדיגיטלי של רשת פתאל. "הפתרון שמציעה אפליקציית yala מאפשר לנו להעניק ערך גבוה לצרכנים המוכנים להיות פחות מתוכננים מראש, אך בתמורה לקבל הטבה משמעותית במחיר".

לדבריו, הנהלת הרשת רואה בשנים האחרונות מגמה ברורה של העדפה להזמנת חופשה דרך המכשיר הנייד, כאשר תמהיל החופשות מאופיין להזמנות של הרגע האחרון. "נתונים אלה חיזקו אצלנו את ההחלטה להקים את מותג yala כאפליקציה במובייל בלבד". בשנים האחרונות משקיעה רשת מלונות פתאל משאבים רבים בפלטפורמת ההזמנות הדיגיטלית. ההשקעה מוכיחה את עצמה מדי יום ולראייה, מכירות האינטרנט גדלו פי 30 תוך חמש שנים.

לפרטים נוספים ולהורדת האפליקציה לחצו כאן >> 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.