תפריט עמוד

אפליקציה חדשה להזמנת חבילות שייט

חברת התיירות קרוז טרוול משיקה את Icruise - אפליקציה חדשה ראשונה בארץ ובעולם להזמנת חבילות שייט באופן ישיר וללא תיווך של סוכן. האפליקציה מתאימה לאנדרואיד ולאייפון

נחנכה אפליקציה חדשה, Icruise, המציגה חבילות שייט וקרוזים למגוון יעדים בעולם ומאפשרת לגולשים לבנות לעצמם במנוע החיפוש כל חבילה של כל חברות השייט, לכל יעד בעולם, כולל טיסות ומלונות. לפי שעה, יש באפשרות הגולשים להירשם לכל חבילת שייט, ללא הזמנה מאושרת אונליין. לקראת סוף חודש דצמבר ניתן יהיה לבצע הזמנות אונליין לקרוזים, כולל תשלום ואישור ההפלגה.

האפליקציה היא פיתוח נוסף של חברת קרוז טרוול, לאחר שפתחה אתר אינטרנט להזמנת חבילות שייט. האתר וכעת האפליקציה מם בגדר מהפכה בתחום, שכן הם חוסכים לגולשים את הצורך להיעזר בשירותי סוכן נסיעות ובכך להוזיל באופן משמעותי את עלות החבילות, שהביקוש אליהן נמצא במגמת צמיחה.

יוסי בן יקר, מנכ"ל ומייסד החברה אומר, כי רק בשנה האחרונה (2015-16) חלה עלייה של כ-20-15 אחוזים במספר היוצאים לחופשות שייט. בעשור האחרון הפכו חופשות השייט לפופולאריות ביותר, בין השאר בשל התמורה המלאה לתשלום. לאור החידושים והפיתוחים היוצרים ביקוש רב, הגדילה החברה את מצבת העובדים ויועצי השייט ומעריכה כי בשנת 2017 יגדלו חבילות תיירות השייט בכ-50 אחוזים.

מסלולי הקרוזים המבוקשים ביותר על הנוסעים הישראלים הם באירופה, עם דגש על הים התיכון, בעיקר הפלגות היוצאות מרומא וברצלונה, כמו גם הפלגות לצפון אירופה הכוללות את הים הבלטי ושייט בפיורדים הנורווגים. יעדים נוספים המועדפים על הישראלים הם הקריביים ואלסקה.

הנוסעים נהנים מחופשות שייט באזורים יפים במיוחד, ללא צורך בהשכרת רכב או בטיסות פנים, ללא צורך לארוז בכל פעם מחדש את המזוודות ועם אפשרות ליהנות מפינוקים, מופעים, מסעדות, ספא, קזינו ועוד – והכל ברמה גבוהה ביותר.

אפליקציית Icruise החדשה זמינה להורדה בחנויות google play למכשירי אנדרואיד וב-itune לאייפון.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.