תפריט עמוד

אנגליה – מכשפה חדשה התקבלה לעבודה

מודעת דרושים צנועה שפורסמה באנגליה עוררה עניין עצום. האתר ווקי הול חיפש מכשפה חדשה, במקום העובדת נוכחית שפרשה. דרישות התפקיד - יכולת צחקוק מרשימה. יותר מאלפיים מועמדים התייצבו לראיון

האתר ווקי הול (Wooky hole) בדרום מערב אנגליה, לא רחוק מן הערים וולס (Wells) ובאת' (Bath), הוא אתר מערות שפונה לקהל רחב, בעיקר של משפחות. בין יתר האטרקציות במקום זוכים המבקרים לקבל הסבר מפיה של מכשפה שעל פי האגדה חיה במערות שבמקום. המכשפה האגדית נהפכה לאבן ונותרה לעד במערה. עד לא מזמן עבדה באתר עובדת קבועה שתמחתה בתפקיד המכשפה. עכשיו, כאשר החליטו לחפש מכשפה חדשה, פירסמו מנהלי האתר מודעה צנועה בעיתונות המקומית ולא שיערו מה עומד לנחות עליהם.
2319 מועמדים ומועמדות נענו למודעה וביקשו לקבל את תפקיד המכשפה מווקי הול. 23 מכתבי תלונה התקבלו בהנהלת האתר – כולם מגופי כנסייה וארגונים דתיים שנפגעו כנראה מן החדירה לתחום ששייך להם.
השכר הנאה – כ-50 אלף לירות שטרלינג (320 אלף שקל בשנה) היה רק חלק מן הפיתוי שמשך את ההמונים. המועמדים העידו על סיבות שונות ומגוונות שמשכו אותם – חלקם עשו זאת לשם השעשוע, אחרים רואים עצמם כאנשי תיאטרון והתפקיד נתפס בעיניהם כחלק ממופע, צעד בקידום הקריירה. רבים מאוד מבין המועמדים הגדירו עצמם כבעלי כוחות לא טבעיים או בקיצור – מכשפות אמיתיות שמצאו סוף סוף את ייעודן. שתי מורות, רואה חשבון אחד ובעלי מקצועות רבים אחרים הרכיבו את הרשימה המגוונת של המועמדים.
מכנה משותף אחד איחד את כולם – היכולת לצחקק בקולי קולות ובאופן ייחודי ומפחיד. זו היתה הדרישה הבסיסית של התפקיד כפי שפורסמה. אלא שלתכונה זו נוספו עוד הרבה איכויות מגוונות. אחת המועמדות הצהירה למשל: "אני המכשפה האמיתית מווקי הול ובתי לכאן כדי לתבוע את זכותי על המערה שלי". תמהונים רבים אחרים לא חסו – גברים שהופיעו כמכשפים או כמכשפות ורוב נשי די גדול של בעלות "כוחות מגיים שעלולים לפגוע לרעה בשופטים".
בחירת השופטים האמיצים באתר נפלה בסופו של דבר על מתווכת המקרקעין קארול בוהאנאן שהודיעה מיד שתשתמש בתפקיד החדש בשם המקצועי קארלה קאלאמיטי.
הנבחרת המאושרת, שהצהירה שתתפטר בשמחה מתפקידה הקודם, הודיעה שבכוונתה לשמש כ"מכשפה מעולה".
"אני רואה בזה המשך ישיר של הקריירה שלי כסוכנת מקרקעין. גם שם הייתי מכשפה אבל השתמשתי בכישורי כדי למכור בתים או נדל"ן. מדובר בשינוי לא גדול".
האתר בווקי הול – http://www.wookey.co.uk/index.htm

דרך חור הארנב: הצצה למקדש תת קרקעי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.