תפריט עמוד

אל על תפעיל טיסות ישירות לשיקגו

אל על תשיק קו טיסות ישיר בין ישראל לשיקגו החל ממרץ 2010. שיקגו היא היעד התשיעי של אל על בארצות הברית, אחרי ניו יורק (JFL וניוארק), בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו, לאס וגאס ואורלנדו

חברת אל על תשיק בשנה הבאה קו ישיר חדש בין ישראל לשיקגו. במסגרת פעילות הקו החדש, אל על תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי או'הייר (O'Hare International Airport) בשיקגו.

ראש עיריית שיקגו רם עמנואל מסר: "הקו החדש בין שיקגו לישראל הוא ההוכחה שההשקעה שלנו בנמל התעופה הבינלאומי או'הייר משתלמת, שכן יותר אנשים ברחבי העולם רוצים להגיע לשיקגו יותר מאי פעם. ממרכז ארה"ב למזרח התיכון, נמל התעופה של שיקגו עושה את העיר לנגישה יותר עבור מטיילים מרחבי העולם". בעיריית שיקגו ציינו עוד כי מטרופולין שיקגו מתאפיין בקהילה יהודית גדולה המונה 300,000 אלף תושבים, וכי הם מאמינים שהקו החדש יקל עליהם בשמירת הקשר עם בני משפחתם וחבריהם.

"אני מאמין שאין דרך טובה יותר לחבר את מדינת ישראל לשיקגו מאשר בטיסה ישירה משדה התעופה של שיקגו לשדה התעופה בן גוריון", אמר הקונסול הישראלי בשיקגו, אביב עזרא. "אני רוצה להודות לראש העיר רם עמנואל על הנהגתו ועל עבודה משותפת עם הקונסוליה כדי להפוך את החזון הזה סוף סוף למציאות. קו זה הוא win-win מבחינה כלכלית ותרבותית והוא מקרב את תל אביב ואת שיקגו."

הקו בין ישראל לשיקגו הוא היעד תשיעי לאל על בארצות הברית, והוא יתווסף לטיסות ישירות לניו יורק (JFK וניוארק), בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו, לאס וגאס ואורלנדו. הטיסות לשיקגו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787, ויציעו שלוש מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. מכירת כרטיסי הטיסה תחל ב-27 במרץ 2019.

המטרופולין של שיקגו הוא השלישי בגודלו בארצות הברית, אחרי ניו יורק ולוס אנג'לס, והוא מהווה מרכז אקדמי, תרבותי, תעשייתי ועסקי חשוב וכן יעד תיירותי אטרקטיבי.

בתמונה הפותחת: קו הרקיע של שיקגו, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.