תפריט עמוד

אל על תפעיל טיסות ישירות לדבלין ודיסלדורף

החברה תתחיל להפעיל טיסות ישירות לדבלין, בירת אירלנד, החל מ-26 במאי 2020 ולדיסלדורף, גרמניה, החל מ-1 ביוני 2020

אל על מוסיפה עוד שני יעדים אירופים, דבלין בירת אירלנד ודיסלדורף במערב גרמניה. לדבלין יופעלו שלוש טיסות שבועיות ישירות, בימים ראשון, שלישי וחמישי, ואילו לדיסלדורף הטיסות יתקיימו בימים שני, רביעי ושישי. מכירת כרטיסי הטיסה ליעדים החדשים תחל ב-4 בספטמבר 2019.

דיסלדורף מצטרפת לשלושה יעדים נוספים בגרמניה אליהם טסה אל על – פרנקפורט, מינכן וברלין ובכך מרחיבה את היקף הפעילות ל-36 טיסות שבועיות לגרמניה, החל מיוני 2020.

גשר האף פני בדבלין בשעת השקיעה

גשר האף פני בדבלין בשעת השקיעה | צילומים: שאטרסטוק

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר: "אנו פועלים להמשיך ולהרחיב את רשת הנתיבים של החברה. על מנת לתת מענה הולם לדרישות המתפתחות של לקוחותינו העסקיים וכן עבור תנועת התיירות הישראלית היוצאת, ובמקביל לחזק את התיירות הזרה לישראל,  נציע החל מקיץ 2020 טיסות ישירות סדירות לדבלין ולדיסלדורף. דבלין מהווה בסיס פעילות לחברות הייטק ודיסלדורף מארחת באופן קבוע מגוון עצום של כנסים וירידים בין לאומיים. אנו מאמינים כי פתיחת הקווים החדשים תגדיל את הקשרים העסקיים וכניסות התיירים לישראל ותחזק הקשרים המדיניים בין המדינות".

איזו מן שלווה! נופים מהסוג שרואים בטיול באירלנד היוצא מדבלין

איזו מן שלווה! נופים מהסוג שרואים בטיול באירלנד היוצא מדבלין

דבלין בירת אירלנד נחשבת למרכז ההיי טק של אירופה והיא משלבת באופן מושלם בין תרבות עשירה, היסטוריה מרתקת וחיי לילה מגוונים. בדבלין תפגשו בטירות מימי הביניים, פארקים ירוקים, שופינג אטרקטיבי ופאבים אירים. בנסיעה קצרה ממנה אפשר לטייל בנופים היפהפיים של אירלנד, הכוללים, בין השאר, מצוקים תלולים, כרי מרעה ירוקים, הרים, נהרות וחופים מפורצים.

הכיכר המרכזית בעיר העתיקה של דיסלדורף. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר התוססת

הכיכר המרכזית בעיר העתיקה של דיסלדורף. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר התוססת

דיסלדורף, המכונה "הפנינה החבויה של גרמניה", שוכנת על נהר הריין והיא מהווה את אחד המרכזים הכלכליים החשובים בגרמניה, ועם זאת יש בה הרבה מאוד עניין גם למטיילים: אדריכלות ייחודית, מוזיאונים טובים, אפשרויות רבות לבילויים ולשופינג. היא משמשת גם נקודת יציאה טובה לטיולים בגרמניה וכן מעבר לגבול הסמוך, בהולנד ובבלגיה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.