תפריט עמוד

אל על רכשה 16 מטוסי דרימליינר מתקדמים

מטוסי הדרימליינר, בואינג 787 מתקדמים, יצטרפו לצי המטוסים של אל על החל מאוגוסט 2017. המטוסים החדישים מציעים חוויית טיסה משודרגת בזכות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, עיצוב ייחודי ומערכת בידור אישית

אל על יוצאת לדרך חדשה: דוד מימון, מנכ"ל אל על, הציג את צי מטוסי הדרימליינר שהחברה רכשה בהשקעה של למעלה מ- 1.25 מיליארד דולר. הראשון מבין 16 המטוסים מהמתקדמים בעולם מצטרף לצי המתחדש של אל על באוגוסט 2017, החל מספטמבר יבצע טיסות לאירופה ומסוף אוקטובר ישולב בהדרגה בטיסות ליעדים ארוכי הטווח של אל על בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "אנו יוצאים היום לדרך חדשה. אני גאה לבשר כי בתום שנה וחצי של היערכות החברה לקליטת מטוסי הדרימליינר החדשים, אל על יוצאת בימים אלו לדרך חדשה. הגעתם הצפויה של מטוסי ה- 787 החדשים תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות אשר תכלול מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה".


מחלקת תיירים בדרימליינר. מסכי HD אישיים לכלל הנוסעים | צילומים PriestmanGoode

במסגרת התכנית, הצטיידה אל על ב-16 מטוסים חדישים מדגם דרימליינר. מהלך זה מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה. מטוסים אלו, שייכנסו בהדרגה עד לשנת 2020, יחליפו במהלך השנים הקרובות את צי מטוסי ה- 747-400 וצי 767-300. מטוסי הדרימליינר הינם מהחדישים והמתקדמים בעולם, בעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים לחסכוניים בצריכת דלק ויעילים באחזקה. הם מתווספים למטוסי 737-900 החדישים שרכשה החברה, אשר פועלים כיום בקווים באירופה והופכים את צי מטוסי אל על לצעיר יותר.

"אני משוכנע כי מהלך ההצטיידות המשמעותי הזה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על, להציע ללקוחותינו נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית, מטוסים מתקדמים ושירות איכותי", סיכם מימון.

המושבים במחלקת עסקים מאפשרים נוחות ופרטיות מרבית

ישראל כ"ץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים והשר לענייני מודיעין אמר: "הסכם השמיים הפתוחים מעמיד את חברת אל על בשורה אחת עם חברות התעופה מהמתקדמות בעולם. אל על הצליחה לעמוד בתחרות ושמרה על נתח של יותר מ-30% בפעילות התעופתית ומבחינתי זה הדבר החשוב ביותר".

ריי קונור, נשיא בואינג היוצא, סגן יו"ר מועצת המנהלים של תאגיד בואינג העולמי, מסר כי "אנו בבואינג חשים גאווה ענקית וכבוד גדול על כך שחברת התעופה אל על מפעילה צי מטוסים המורכב כולו ממטוסי בואינג בלבד. אנו שמחים ונרגשים שחברת התעופה אל על תצטרף בקרוב למשפחת חברות התעופה בעולם, ההולכת וגדלה, שכבר מפעילות את מטוס הבואינג 787 הדרימליינר".

מטוסי הדרימליינר החדשים שאל על תפעיל, ימלאו תפקיד משמעותי בהמשך התנופה והצמיחה של החברה בכל רחבי העולם וביסוס המותג החזק שלה. הם יתרמו ליכולתה של החברה להרחיב את רשת הנתיבים מתל אביב ולהטיס את הנוסעים ליעדים המבוקשים, ישירות ובנוחות חסרת תקדים, הודות למחלקת העסקים החדשה ולמחלקת הפרימיום אקונומי שמושקת לראשונה באל על.

ארוחה עם כוס יין במחלקת פרימיום אקונומי | צילום: אנטולי מיכאלו

מטוסי הדרימליינר מציעים חוויית טיסה ברמה הגבוהה ביותר, בזכות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המצויות במטוס. בין היתר, מערכת המצמצמת את השפעת כיסי האוויר ומסייעת לטיסה חלקה יותר, מערכות לטיהור האוויר ולהגברת הלחות היוצרות תחושה של טיסת נינוחה ונעימה יותר לרווחת הנוסעים. במטוסי הדרימליינר שלוש מחלקות: מחלקת עסקים ובה מיטות שטוחות, מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה ומחלקת התיירים.

משאבים רבים הושקעו בעיצוב חדש של חלקו החיצוני של המטוס ובתכנון ועיצוב חלל תא הנוסעים. את תהליך העיצוב הובילה חברת עיצוב בינלאומית, מהטובות בעולם, PriestmanGoode, שמתמחה בעיצוב חוויית נוסע במטוסים. כחלק מתהליך ההתחדשות של אל על, החלה החברה בתהליך אסטרטגי מוקדם אשר פותח בשיתוף עם המעצב ברוך נאה, במסגרתו נוצרו קונספטים עיצוביים חדשים שיהלמו את ההתחדשות הצפויה. הללו באו לידי ביטוי בשפת יהלומים, צבעוניות חדשה וטקסטורות. עבודה זו הועצמה על ידי חברת העיצוב PriestmanGoode, אשר פיתחה מוטיבים עיצוביים אלו כחלק מהראייה העיצובית הכוללת, שבאה לידי ביטוי במטוס כולו: בריפודי המושבים, בטפטים של המחלקות, בעיצוב החיצוני ועוד.

במחלקת עסקים המושבים הופכים למיטות שטוחות

כחלק מהמהות הישראלית של אל על ליווה את תהליך העיצוב, יחד עם צוות אל על, המעצב עידן נויברג, אשר שילב את נקודת המבט העיצובית הישראלית. ההשראה העיקרית לעיצוב החדש, נשאבה מאוצרות ארכיטקטוניים בנופה של ישראל, משחקי הגומלין בין אור לצל, הייחודיים לישראל ומשתקפים בציוני דרך בולטים בתוואי הנוף הפיזי של המדינה, שימשו השראה למוטיב היהלום, שעומד במרכז העיצוב החדש, וצורתו בולטת וחוזרת, לאורך גוף המטוסים ובכל מחלקות השירות.

סביבת הנוסע בכל מחלקות השירות עוצבה בקפידה. במטוס נפחי אחסון גדולים ונדיבים, תאי האחסון העליונים גדולים ומרווחים. לאורך כל הטיסה ייהנו הנוסעים מתאורת לד צבעונית היוצרת חווית טיסה נעימה ומרגיעה. התאורה משתנה מעת לעת ומותאמת לכל שלבי הטיסה ולאופי השירות.

עוד על המטוס החדש בסרטון הבא:

בתמונה הפותחת: מטוס הדרימליינר של אל על בשקיעה | צילום: PriestmanGoode

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.