תפריט עמוד

אלפים ישתתפו במרתון סיורים בירושלים

במשך ארבעה ימים בסוף חודש מאי יתקיימו בירושלים מעל מאה סיורים מטעם יד בן צבי, במגוון רב של נושאים ומזוויות שונות ומסקרנות

כבכל שנה, בסביבות יום ירושלים, גם השנה יד בן צבי תקיים מרתון של סיורים ברחבי ירושלים, במגוון רב של נושאים. כמה מהסיורים המסקרנים הם סיור בעקבות אופים, לחמים ומאפיות ותיקות, סיור בעקבות חיי הלילה של ירושלים במאה השנים האחרונות (מסתבר שיש דבר כזה!) בהנחיית דביר סורמללו, נכדו של סורמללו האגדי, סיור בציוני דרך בילדותו של יוסי בנאי, סיור בעקבות חמש משוררות – זלדה, יונה וולך, אלזה לסקר שילר, לאה גולדברג ורחל – שחיו, פעלו ויצרו בעיר וסיור ברובע היהודי שייעלה שאלות נוקבות על אירועי תש"ח ותפקודו של הפלמ"ח בקרב על ירושלים. כמו כן יתקיימו סיורים ירוקים, סיורים מזמרים, סיורים בעקבות הוזים וחוזים, סיורים ארכיאולגיים, סיורים עם מצלמות ועוד ועוד.

זו השנה ה-14 שמרתון הסיורים של יד בן צבי מתקיים בירושלים. השנה נרשמו מספר שיא של כ-8,000 אנשים מכל רחבי הארץ שיגיעו לירושלים ויטיילו בה. לדברי מנכ"ל יד בן צבי, יעקב יניב, הסיורים שזוכים לביקוש הגדול ביותר הם אלה המתקיימים בעקבות קרבות מלחמת השחרור וכן סיורים הקשורים לאיחוד העיר.

מרתון הסיורים יתקיים במשך ארבעה ימים, 27.5 עד 30.5. פרטים נוספים באתר האינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.