תפריט עמוד

אלכוהול שובר שתיקה

אתם יושבים במסעדה בפגישה עיוורת או בפגישת עסקים, הזמנתם משקה אלכוהולי ועדיין השיחה לא זורמת? יש לנו טיפים ופרטי טריוויה שימושיים שיעזרו לכם לנהל סמול טוק בנושא אלכוהול

כולנו מכירים את השתיקה המביכה המאיימת להחריב כל פגישה – בין אם זה בליינד דייט, פגישה עסקית או כל פגישה שעלתה על נתיב השעמום הפוטנציאלי. במקום לבהות בחלל האוויר, לשגע את המלצרית או לערוך בראש רשימת קניות דמיונית, תוכלו לנתב את הפגישה למקום מעניין ומתוחכם, שיציג אתכם כאנשי העולם הגדול המבינים דבר או שניים באלכוהול. לפניכם כמה טיפים שימושיים בנושא אלכוהול, מומלץ לשנן ולשלוף ברגע המתאים:

המשקה שהוזמן: קמפרי
טיפ: התוספות המומלצות לקמפרי הן מיץ תפוזים (רצוי סחוט טרי), סודה או מיץ אשכוליות אדומות.
הידעת? קמפרי הוא משקה מעורר תאבון ומומלץ כאפרטיף. הקמפרי מיוצר מ-86 סוגים שונים של עשבים, תבלינים ופירות. הוא הומצא על ידי גספארה קמפרי, שעל שמו באופן מאוד לא מפתיע נקרא המשקה. בעבר הקמפרי הושרה בכנימות שיובשו בשמש ונטחנו, כיום הוא מושרה בקליפות של רימונים וצבע מאכל אדום.

מפעל קמפרי באיטליה. 86 סוגים של עשבים, תבלינים ופירות

המשקה שהוזמן: ודקה
טיפ: מומלץ למזוג את הוודקה לכוסות קפואות.
הידעת? ודקה, בניגוד ליין, ניתן לשמור לאורך שנים, מאחר ששום חיידק לא יכול לחיות בנוזל שמכיל לכל הפחות 35% אלכוהול. ודקה הוא משקה שחביב על זייפני אלכוהול, ובכדי לבדוק אם המשקה אמיתי או מזויף, יש להכניס את הבקבוק לפריזר: אם המשקה קפא, סימן שהוא מזויף ומכיל כימיקלים, שכן נוזל המכיל 40% אלכוהול קופא בטמפרטורה של מינוס 30 מעלות.


כדי לשבור את הקרח תוכלו לספר לבן שיחתכם כיצד יוכל לזהות ודקה מזויפת 

המשקה שהוזמן: ויסקי סינגל מאלט
טיפ: בניגוד לסברה הרווחת, עדיף להוסיף לכוס הוויסקי שלוש טיפות מים פושרים מאשר שלוש קוביות קרח. הסיבה לכך היא שקרח סוגר טעמים ומים פותחים ומדגישים את טעם הוויסקי.
הידעת? בוויסקי מסוג סינגל מאלט השנים המצוינות על הבקבוק מעידות על מספר השנים שבהן יושן הוויסקי בחביות עץ אלון. לעומת זאת, בוויסקי בלנדד השנים מציינות את מספר השנים שבהם יושן הוויסקי הצעיר שבתערובת.

האדם שמולכם הזמין ויסקי עם קרח? המליצו לו על טיפות מים במקום

המשקה שהוזמן: ליקר מתוק על בסיס שמנת
טיפ: עוגת גבינה מכל סוג וגם גלידת וניל ישודרגו אם תמזגו עליהם ליקר מקורר על בסיס שמנת.
הידעת? ניתן לקנח כל ארוחה עם משקה אלכוהולי מתוק מסוג דג'סטיף. המוכרים ביותר: ליקר שמנת כמו בייליס , אמרולה, קפה בוהם ואפטר, אותם רצוי לאחסן בקירור ולסיים כמה שיותר מהר מרגע הפתיחה.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.