תפריט עמוד

אי פרטי: הצעות לחופשה שקטה בלב ים

אם חופשה על אי בלב ים נשמעת כמו חלום, מה תגידו על אי פרטי? בלי תורים בארוחת הבוקר, בלי חיפוש אחרי פיסת חוף פנויה, בלי ילדים שדורשים ארטיק בקולי קולות. רק אתם והים מסביב. כן, וגם צוות שימהר למלא כל גחמה ושף פרטי שיכין ארוחות גורמה נפלאות. הפנטזיה המושלמת הזאת יכולה להתגשם. כל מה שצריך זה כסף (לפעמים הרבה מאוד כסף) ונכונות לטוס לקצוות תבל. ליקטנו כמה איים פרטיים נפלאים במיוחד, חלקם רחוקים מכאן מאוד, אחרים קרובים למדי, השהות באחדים עולה לא יותר מלילה במלון יוקרתי, באחרים – הסכומים מרקיעים לשמיים. כמובן שכדי ליהנות מבדידות מזהרת תצטרכו לשכור את כל החדרים או הבקתות שעל האי (אפשר כמובן להביא אתכם כמה חברים טובים). אז  הנה הם לפניכם, מסודרים מהאי הזול ליקר.

280-260 דולר ליום
צ'אמבי, זנזיבר, האוקיינוס ההודי
האי הקטן צ'אמבי (Chumbe), הסמוך לזנזיבר, מוקף בשוניות אלמוגים מרהיבות שבהן אפשר לצלול ולשנרקל. שבע בקתות בונגלו, הבנויות מחומרים מקומיים ובסגנון אפריקאי, נושקות לחוף וליער העוטה את האי. האטרקציות של צ'אמבי הן המגדלור, שנבנה ב־1904, וטיולי יום לעיר האבן העתיקה של זנזיבר. באי יכולים להתארח בעת ובעונה אחת 14 אורחים לכל היותר.


גרבני בקרואטיה. בדידות מזהרת, בסמוך לדוברובניק | צילום: Martin Wippel, flickr

את שעות היום אפשר להעביר בשחייה בים (אל תבנו על רביצה נינוחה על החוף, כי אין ממש חוף באי). אחת ליום מקבלים האורחים שירות על ידי אנשי הצוות של מלון Hotel Dubrovnik Palace שמגיעים למקום. אפשר גם להזמין שף פרטי ובאטלר תמורת סכום לא גבוה.
> כמה זה עולה? 240-300 אירו ללילה (עד 8 אורחים)
> איך מגיעים? בשיט מזאטון (Zaton), פרבר של דוברובניק.
> אתר אינטרנט

מ-570 דולר ליום
וילסון, אוסטרליה, האוקיינוס השקט
האי הזעיר וילסון (Wilson) הוא שמורת טבע שהיא חלק משונית האלמוגים הגדולה של
טפברובן בסרי לנקה. אפשר להגיע לאי הזעיר ברכיבה על פיל

> כמה זה עולה? 1,750-1,000 דולר ללילה לכל הבית, בהתאם לעונה.
> איך מגיעים? בנסיעה בת ארבע וחצי שעות מהבירה קולומבו למפרץ וליגמה שבדרום האי, ומשם ממשיכים לאי בהליכה במים הרדודים או אפילו על גבי פיל.
> אתר אינטרנט

מ-1,495 דולר ליום
קאיו אספנטו, בליז, הים הקאריבי
האי הפרטי קאיו אספנטו (Cayo Espanto), ליד בליז, מצויד בכמה וילות ובקתות בונגלו מרווחות ומפנקות, שלכמה מהן צמודה ברכה או ג'קוזי פרטיים, לשימושו של מי שנמאס לו קצת מהים הצלול. באי יכולים להתארח לכל היותר 18 אורחים. מה עושים בזמן הפנוי? אפשר לצאת לדיג בסירה, ולאחריו לבקש מהטבח שיכין מטעמים מן השלל; בשוניות האלמוגים שסביב האי, מהגדולות בעולם, אפשר לצלול ולשנרקל עם דולפינים; מומלץ לצאת לסיורים של יום ביבשת של בליז ולבקר בשרידי תרבות המאיה בלמנאי (Lamanai).
> כמה זה עולה? הרבה! המחיר נקבע בהתאם לווילה שבוחרים. המחיר הנמוך ביותר הוא 1,495 דולר ללילה (לא בעונה), והוא כולל לינה בווילה "קאסה סולנה", שלוש ארוחות שף ביום, חטיפים ומשקאות, קבלת פנים בשדה התעופה, שיט ל/מ הבירה סן פדרו, ושימוש חופשי במתקני ספורט מים לא ממונעים.
> איך מגיעים? טסים לשדה התעופה הבינלאומי בבליז סיטי. שם יקבל את פניכם נציג של קאיה אספנטו (במחיר הזה רצוי מאוד שיחכה נציג!) ויוביל אתכם לטיסתכם לאי סן פדרו (San Pedro). מכאן ממשיכים במעבורת לקאיה אספנטו.
> אתר אינטנרט


חדר עם נוף באי נקר

40,000-20,000 דולר ליום
נקר, איי וירג'ין, האנטילים הקטנים, הים הקאריבי
נקר (Necker), אחד האיים הפרטיים היקרים ביותר בעולם, שייך למיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון, בעליה של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק. באי יש כמה בתים (בגדול שבהם עשרה חדרי שינה), ברֵכות שחייה, מגרשי טניס, ג'קוזי, פסנתר, ספריית די.וי.די, אוכל משובח, מתקני ספורט ימיים והרבה שקט.
> כמה זה עולה? המון! את האי, שבו יכולים להתארח בסך הכל 26 בני אדם, תוכלו לשכור בשלמותו תמורת סכום פעוט של 20־40 אלף דולר ליום, תלוי בעונה ובחבילה. אפשר גם להזמין נופש זוגי לשבוע תמורת 22,500 אלף דולר.
> איך מגיעים? בטיסה לאחד האיים הקאריביים טורטולה, וירג'ין גורדה או סנט תומס. משם בסירה או במסוק לאי נקר.
> אתר אינטרנט


האי נקר. אחד מהאיים הפרטיים היקרים בעולם
מ-21,000 אירו ליום
סה פרדורה, ספרד, הים התיכון
לא חייבים להרחיק עד קצה העולם בשביל להגיע לגן עדן. במפרץ סן מיגל בספרד, לא רחוק מהאי איביזה, נמצא האי הקטן דמוי הפרסה, סה פרדורה (Sa Ferradura), אחד האיים הפרטיים היוקרתיים ביותר בעולם. באי יש בית אחוזה לבן עם שבע סוויטות מפנקות להפליא, שלרובן יש מרפסות שמשקיפות לנוף חלומי של ים והרים ירוקים. הבית מוקף בגן מרהיב, עם שפע של עצים, פרחים, צמחייה סוב-טרופית, בריכות ומפלי מים שעושים נעים בגב. מערת הספא שבגן מציעה ג'קוזי, חמאם תורכי, סאונה ושאר פינוקים. מי שמחפש חופשה קצת יותר פעילה יכול לעסוק במגוון סוגי ספורט מים. בערבים אפשר להתענג על ארוחות גורמה שמבשל שף המקום ואחר כך לצפות בסרט בקולנוע הפרטי.
>כמה זה עולה? מ-147,000 אירו לשבוע לכל האי, כולל ארוחות ומשקאות. יש לשכור את האי בשלמותו ויכולים להתארח בו לא יותר מ-14 אורחים.
> איך מגיעים? בטיסה לאיביזה ומשם בשייט בסירה מהירה לאי.
> ישנן כמה חברות שמתמחות בחופשות יוקרה ודרכן ניתן להזמין חופשה באי, כמו Finest Holidays.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.