תפריט עמוד

אירופה הקלאסית: עם אופניים במורד הדנובה

טיול אופניים נינוח במורד הדנובה מציע לכל אורכו את מיטב הנופים של אירופה הקלאסית: יערות, כרמים, עיירות עתיקות, טירות רומנטיות ונהר רחב ידיים. הטיול מתאים לרוכבים בכל הרמות

טיול אופניים באוסטריה, במורד הדנובה, מאפשר ליהנות מהנופים היפים של אירופה הקלאסית: טירות עתיקות, עיירות ימי ביניימיות, יערות, כרמים וכמובן נהר הדנובה האדיר, והכל תוך דיווש נינוח ולא מאומץ במסלול מישורי ונטול מכוניות. בסיומו של כל יום מגיעים לעיירות ציוריות, נהנים מארוחת ערב טובה מלווה ביין מצוין או בירה מקומית. בלילות ישנים במלונות משפחתיים ובפנסיונים ביתיים נעימים, מטעינים את הגוף באנרגיה לקראת יום נוסף של רכיבה.

גדולתו של המסלול, שמתחיל בלינץ, בירת צפון אוסטריה, ומסתיים בווינה, בכך שהוא מתאים לכל המשפחה ולכל דרגות הרכיבה. רוכבי אופניים מנוסים, שבדרך כלל משאירים את המשפחה בבית, יכולים לצאת למסלול הזה עם כל המשפחה, ואילו רוכבים לא מנוסים, שתמיד חלמו על טיול אופניים בנופיה הירוקים של אירופה אבל לא העזו – יכולים לצאת לטיול הזה ללא כל חשש. בכל יום עוברים מרחק של כ-55-35 ק"מ, בקצב אישי, שמאפשר ליהנות מהנופים היפים שלאורך הדרך ולעצור בפינות חמד לאורך המסלול. ב-MEDRAFT משאירים לכם את הבחירה אך לטייל – בטיול אופניים מודרך או בטיול עצמאי עם בן או בת זוג, המשפחה או קבוצה של חברים.



טיול האופניים במורד הדנובה מתאים לכל המשפחה

בטיול אופניים של MEDRAFT יש מי שדואג לכל להכל: החל מהאופניים (אפשר לבחור גם אופניים חשמליים) והקסדות, דרך מפת המסלול, כך שתוכלו לרכוב בקצב אישי בלי לחשוש לאבד את שאר הקבוצה, ועד להעברת הציוד ממקום למקום. כל מה שנותר לכם לעשות זה לדווש וליהנות מהנוף שבדרך.

הטיול עובר לא רק בנופים ירוקים ופתוחים, אלא גם דרך עיירות וכפרים מקסימים, בהם הכפר הקלטי העתיק מיטרקירשן, העיירה הבארוקית היפהפייה גריין, שבה אפשר להתרשם מטירת גריינבורג מהמאה ה-15 ומתיאטרון הבובות העתיק ביותר באוסטריה, והעיר היפה טולן, שמכונה גם עיר הפרחים.


הדרך חולפת בין נופים פסטורליים וכפרים ציוריים

לאורך הדרך מבקרים גם בטירות עתיקות, כנסיות ומנזרים, כמו טירת קלאם הרומנטית, הכנסייה הפילגרימית המרשימה של העיירה מריה טפרל וגולת הכותרת – המנזר הבנדיקטי של מלק, מנזר בן 900 שנה עם אדריכלות בארוק מרהיבה, ציורי קיר מרשימים ואוסף של כתבי יד עתיקים. המנזר, שבו צולם הסרט "שם הורד", מסעיר את הדמיון עד בימינו.

אחד הימים הנופיים ביותר מוקדש לעמק ואכאו היפהפה, שבו אפשר להתרשם מהכרמים היפים וממטעי אפרסקים, מהם מכינים יין וליקרים. יום זה כולל דיווש בין יקבים, בהם טועמים יין משובח, וארוחות במסעדות הכפריות הנהדרות של האזור.

הטיול מסתיים בסיור אורבני בווינה, בירתה היפה של אוסטריה. זה הזמן לטייל ברחובות העתיקים של וינה ולבקר במוזיאונים המצוינים של העיר. והכי חשוב – אחרי שבוע של דיווש בנופיה הירוקים של אוסטריה, אפשר להתפנק באחד מבתי הקפה ההדורים של העיר על שטרודל וינאי או זאכר טארט מבלי לחוש רגשות אשמה… קשה לחשוב על סיום מתוק מזה לטיול.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.