תפריט עמוד

אירוע בחיק הטבע – בר מתוקים

בר מתוקים הוא בין הטרנדים החמים ביותר בתחום תכנון האירועים כיום, אך כשאנו חושבים על בר מתוקים אנו חושבים על שולחן מעוצב בתוך אולם אירועים עם מפלי שוקולד או מתקן שערות סבתא, אך האם ניתן להפיק בר מתוק גם כאשר אנחנו מתכננים מסיבה או אירוע בחיק הטבע?

בר מתוקים הוא בין הטרנדים החמים ביותר בתחום תכנון האירועים כיום, אך כשאנו חושבים על בר מתוקים אנו חושבים על שולחן מעוצב בתוך אולם אירועים עם מפלי שוקולד או מתקן שערות סבתא, אך האם ניתן להפיק בר מתוק גם כאשר אנחנו מתכננים מסיבה או אירוע בחיק הטבע? התשובה היא בהחלט כן, ואנו נסביר ונפרט את כל הפעולות שיש לנקוט במאמר הבא, כדי שבפעם הבאה שתתכננו מסיבה או אירוע מחוץ לכותלי הבית או אולם האירועים תוכלו לקחת בחשבון גם את האטרקציה הצדדית והמתוקה.

אילו דברים צריך לקחת בחשבון לפני הזמנת בר מתוקים לחיק הטבע?

יכול להיות שבר מתוקים בטבע לא נשמע כמו שילוב מושלם והוא אינו אידאלי אך עם השינויים הלוגיסטיים הנכונים הוא יכול להיות הצלחה מסחררת ולשדרג את האירוע בכמה רמות.
ישנם כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני כן:

כיסוי הבר: מכיוון שבר המתוקים נמצא באוויר הפתוח ויש גישה לחרקים ומעופפים רבים לקינוחים שעל הבר, יש לדאוג לכסות את הבר בזמן המתאים בכדי לשמו על הטריות ועל ניקיון המתוקים.

מיקום הבר: יש לדאוג שהבר יהיה ממוקם במקום נוח בכדי שלכל מוזמני האירוע תהיה גישה מלאה לקינוחים שעל הבר, למי שרוצה להשקיע היינו אפילו ממליצים למקם את הבר במקום עם נוף.

ציוד נלווה: כשאנו נמצאים בטבע אין לנו את התנאים הנוחים של אולם אירועים או חצר בית, לכן יש צורך לדאוג לארגן מראש ציוד נלווה לכל הצרכים שלנו כגון: גנרטור, צידניות קירור, כבל מאריך וכו'.

אילו קינוחים יתאימו לבר מתוקים בחיק הטבע?

ישנם קינוחים שמתאימים יותר ומתאימים פחות לבר מתוקים בסביבה חיצונית, הקינוחים משתנים בהתאם לפרמטרים אותם נפרט:

שמירה על טריות: קינוחים שיתאימו בצורה מושלמת לבר מתוקים בחיק הטבע הם קינוחים שיוכלו לשמור על טריותם לאורך זמן ויחזיקו מעמד מבלי להיהרס כמו: מרנג, עוגיות שקדים, קאפקייקס, גומי, עוגות מעוצבות ברוח האירוח ועוד.

טמפרטורת הקינוח: לרוב נעדיף קינוחים אשר אינם מוגשים קרים או חמים כך הגשת הקינוח אינה תיפגע עקב התנאים הסביבתיים, אך אין בהכרח צורך לוותר על קינוחים קרים או חמים כאשר אנו רוצים להזמין בר מתוקים בחיק הטבע, ישנם פתרונות כמו צידניות קירור לקינוחים קרים ופירות או פלטות חימום וגנרטור למתקנים כמו מפל שוקולד מהצד השני.

בחירת החברה הנכונה להזמין ממנה בר מתוקים:

בין אם האירוע שאתם מתכננים מתקיים בטבע או במבנה, כשזה מגיע לבחירת החברה ממנה נזמין את בר המתוקים אין להקל ראש, ישנן חברות רבות המציעות שירותי בר מתוקים ויש צורך לברור את האיכותיות מביניהן על מנת לקבל שירות מקצועי וליהנות מבר מתוקים ברמה גבוהה. יש כמה דגשים אליהם נרצה לשים לב:

המלצות: המלצות מטעם לקוחות קודמים של החברה או אנשים שאתם מכירים מהווים חלק משמעותי מהבחירה, כיום ניתן למצוא ביקורות והמלצות רבות ברחבי האינטרנט, בין אם ברשתות החברתיות ובין אם באתר החברה.

איכות: חשוב מאוד לבחור חברה שאנשי המקצוע בה הם בעלי ניסיון רב בתחום והעבודות שהם מבצעים הן איכותיות.

עיצוב: לצד קינוחים מרהיבים, אי אפשר לא להתעלם מעיצוב. כיום ברים וקינוחים רבים מעוצבים בצורה ססגונית ומעוררת התפעלות מצד האורחים באירוע במטרה ללכוד את תשומת הלב שלהם.

לסיכום, בר מתוקים בחיק הטבע אינה משימה קשה במיוחד, יש לבחור חברה מקצועית שתדע לספק שירותי איכותי, בנוסף, חשוב מאוד לבצע את השינויים הלוגיסטיים המתאימים לאירוע שלכם ולבחור קינוחים בהתאם על מנת שאתם ומוזמני האירוע תוכלו ליהנות מהחוויה בצורה מלאה.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.