תפריט עמוד

אילת – מפגשים עם בעלי חיים

הפינוק השבועי מציע מפגשים עם בעלי חיים דרומיים – דולפינים, סוסוני ים, גמלים ואחרים. בשום מקום אחר לא תפגשו אותם. חוויית המפגש, שמחת החברות וצער הפרידה. הכל יש כאן ובמינון גבוה

ריף הדולפינים והמצפה התת ימי הן שתי האטרקציות המרכזיות באילת, ופשוט אסור להחמיץ אותן. בריף הדולפינים אפשר לשוטט לאורך מזחי עץ ולהתפעל מהדולפינים המקסימים שהובאו הנה לפני שנים רבות מהים השחור, ואולי תצליחו לראות את הגור החדש שנולד לא מזמן. יש פה גם חוף קטן ונחמד עם צל וכיסאות, וכדאי לנצל את הביקור לטבילה מרעננת בים. המשקיענים יכולים להצטרף לצלילה עם דולפינים (מתאים לילדים מעל גיל שמונה בלי בעיות בריאות): חצי שעה של הדרכה וחצי שעה של צלילה בלוויית מדריך מיומן.

המצפה התת ימי מציע כמה אזורי פעילות: אפשר להתבונן מבעד לחלונות זכוכית בדגים ששוחים בים, לבקר באקווריומים, כולל כאלה עם דגים מאזור האמזונס (אל תחמיצו את האכלת דגי הפירניה!), להציץ על הכרישים, להתפעל מצבי הים ולהתנסות בצלילה בזעיר אנפין בבריכת שנירקול, התוספת החדשה באתר. לילדים שפשוט חייבים להיחבט מעט מצד לצד יש מופע מטלטל ומהנה באושנריום. באתר האינטרנט של המצפה אפשר ללמוד על הפרויקטים החינוכיים והסביבתיים שנערכים במקום ועל המאמצים להציל אלמוגים, צבי ים וסוסוני ים, ובאותה הזדמנות להתעדכן במבצעים ובהנחות.

אם שבעתם מהים וחשקתם בחוויה מדברית, כדאי לבקר בחוות הגמלים בנחל שלמה. כל מבני החווה בנויים מחומרים טבעיים וממוחזרים ושומרים על מראה מדברי הולם. יש פה טיולי רכיבה על גמלים, מסיבוב של עשר דקות באזור החווה ועד טיול מודרך של ארבע שעות בנחל שלמה, נחל צפחות וטיפוס על הרכסים הגבוהים. המלצה אישית: בִּדקו את העמידות שלכם לטלטולי הדרך מעל לגבו של גמל ברכיבה קצרה לפני שאתם מתחייבים לטיול של כמה שעות. למי שלא התיידד דיו עם הגמלים מוצעים טיולים בכרכרות רתומות לחמורים, ויש גם פינת חי, אוהל אירוח ומחלבה שבה אפשר לקנות גבינות עזים ויוגורטים מתוצרת עצמית לאכילה במקום או לקחת הביתה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.