תפריט עמוד

אייר ברלין מציידת את מטוסיה באינטרנט אלחוטי

שימו לב: באוקטובר 2017 חברת אייר ברלין פשטה את הרגל והפסיקה את פעילותה

קבוצת אייר ברלין ציידה שני מטוסים ראשונים בצי שלה במערכת חדשה הנקראת "אייר ברלין תקשורת". שני מטוסי איירבוס A320, צוידו במערכת WIFI אוויוניקה Panasonic, כך שבמהלך הטיסה לנוסעים יש גישה לאינטרנט עם הסמרטפונים, המחשבים הניידים והטאבלטים שלהם. הנוסעים בטיסות לטווח קצר ובינוני ייהנו גם מחבילת בידור, המציעה סדרות טלוויזיה, סרטים ומוזיקה ישירות למכשיר החכם שלהם, וזאת בנוסף לשירותי האינטרנט החופשי. הנוסעים יוכלו לבחור את חבילת הבידור האישית שלהם מתוך היצע של יותר מ-180 שעות של תקשורת. במסלולים ארוכי טווח הנוסעים ימשיכו ליהנות ממערכת בידור RAVE. אייר ברלין מתכננת לצייד את כל צי המטוסים שלה בשירותי אינטרנט חופשי בתוך שלוש שנים.

וולפגנג פרוק-שאוור, מנהל עסקים ראשי של אייר ברלין: "עם שירות WI-FI החדש, הנוסעים יכולים להישאר בקשר עם משפחותיהם, חברים ועמיתים לעסקים במהלך הטיסה. אנו מתכוונים להרחיב בהדרגה את השירות החדש כמעט לכל הצי. אייר ברלין היא חברת התעופה הגרמנית הראשונה המציעה גישה לאינטרנט, לא רק בטיסות ארוכות טווח אלא גם בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים. אנו מאוד שמחים לעבוד יחד עם חברתPanasonic ולהציע לנוסעינו אינטרנט אלחוטי, חדשני המשפר את חווית הטיסה".

אייר ברלין, אחת מחברות התעופה המובילות באירופה, מפעילה טיסות אל 171 יעדים ברחבי העולם. גילם הממוצע של המטוסים בצי החברה הוא חמש שנים, והוא בין הצעירים והיעילים ביותר מבחינה אקולוגית באירופה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.