תפריט עמוד

אייר אירופה: מטוסי דרימליינר חדישים בטיסות למיאמי

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, המפעילה טיסות מישראל למדריד ומשם ליעדים נבחרים לדרום אמריקה וצפון אמריקה, הודיעה היום כי הנוסעים למיאמי יהנו מחווית טיסה במטוסי דרימליינר 787 הנחשבים לבין הטובים החדישים והנוחים בעולם.

ניסים סגיס, מנהל המסחר של טל תעופה הנציגה הבלעדית של אייר אירופה בישראל, מסר: "אייר אירופה שמה בעדיפות ראשונה את רווחת הנוסעים בטיסותיה ומשקיעה משאבים רבים לשיפור חווית הנוסע ולכן הכניסה את מטוס הדרימליינר החדיש לקו הטיסות בין תל אביב למיאמי. קו טיסות זה משמש אנשי עסקים רבים שיוכלו ליהנות מעתה ממיטות שטוחות במחלקת העסקים במחירים אטרקטיביים כל השנה בנוסף לארוחות גורמה ותפריט סוגי יינות עשיר". מחירי הטיסות מתל אביב למיאמי: החל מ-1,122 דולר למחלקת תיירים, תוספת של 220 דולר לכיוון למחלקת פרימיום אקונומי, ו-2,549 דולר למחלקת עסקים, כולל בחודשי הקיץ ובחגים.

מטוס הדרימליינר 787 שנחשב כיום לחדיש בעולם. במחלקת עסקים יש 18 מושבים, שרוחבם כ-59 ס"מ, עם מערכת אלקטורנית לקביעת זווית המשענת עד למצב מיטה, מסכי LCD 15.4 אינץ' ותפריט ארוחות הכולל מאכליים ים תיכוניים, קינוחים ו-26 יינות בוטיק ספרדיים לבחירה. בנוסף, מערכות מוצרי טיפוח ואסתטיקה, מגזינים ועיתונים יומיים. הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו מדלפק מהיר לצ'ק אין בשדה התעופה, עדיפות בעלייה ובירידה מהמטוס ובבידוק הביטחוני.

במחלקת התיירים פרימיום של המטוס יש 21 מושבים, שרוחבם כ-50 ס"מ, עם משענת נוספת לצוואר ולרגליים, מערכות בידור מתקדמות עם בחירה של סרטים, סדרות או מוזיקה, אזור אישי לטעינת מחשב נייד ותפריט ארוחות נרחב הכולל משקאות ללא הגבלה, יינות בוטיק ספרדיים ומבחר סוגי בירות. הנוסעים במחלקת תיירים פרימיום ייהנו מעדיפות בעלייה ובירידה מהמטוס.

במחלקת התיירים של המטוס 218 מושבים, שרוחבם כ-43 ס"מ, מערכות בידור עם מסכי 9 אינץ' לבחירת סרטים, סדרות או מוזיקה, שמיכה וכרית לכל נוסע ושתי ארוחות, בוקר וערב, הכוללות שתיה קלה וחמה ומבחר של יינות ובירות.

בתמונה הפותחת: מחלקת עסקים במטוס הדרימליינר של אייר אירופה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.