תפריט עמוד

איזי ג'ט מחזקת את מעמדה בישראל

בפגישה שקיים עם עיתונאים ישראלים אמר ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בקווים לישראל, שאמנם לא מתוכננת נכון לעכשיו פתיחה של קו חדש, אבל החברה מתכוונת להוסיף טיסה שלישית בקו למנצ'סטר וכי היא קשובה לצרכים והרצונות של השוק הישראלי

לפני שבע שנים, ב-2009, איזי ג'ט נכנסה לשוק הישראלי עם טיסה ישירה אחת – לשדה התעופה לוטון בלונדון, במחירים אטרקטיביים במיוחד, וככל שמקדימים להזמין כרטיס – המחיר נמוך יותר. הקונספט הזה, שהיה אז חדש ומהפכני, כבש את לב הישראלים, שכידוע אוהבים למצוא דילים מצוינים. הישראלים התלהבו מהאפשרות להזמין כרטיס ישירות דרך האינטרנט, עם אופציה לבחור בכרטיס הזול ביותר או להוסיף על המחיר בשיטה מודולרית מזוודה, בחירת מושב, כיסא מועדף וכדומה. כעבור שבע שנים, חברת התעופה הבריטית התבססה היטב בשוק התיירות הישראלי, ולמעשה היא סיימה את שנת 2015 כחברת התעופה השנייה בגודלה, עם טיסות לתשעה יעדים באירופה – שלושה באנגליה (לוטון וגטוויק בלונדון ומצ'סטר), שניים בשווייץ (ז'נבה ובאזל), מילאנו, ברלין, פריז ואמסטרדם.

ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בקווים לישראל, הגיע לביקור בזק בארץ, שבמהלכו הוא נפגש עם בכירים במשרד התיירות ועם כתבי תיירות ישראליים. במפגש עם כתבים אמר סלאבן כי נכון לעכשיו אין לחברה תכניות לפתוח קו חדש מישראל, אולם ציין כי הם קשובים לבקשות ולצרכים של הקהל הישראלי וכי יש מחשבה להוסיף עוד טיסות למצ'סטר, יעד מצוין לחובבי כדורגל ומוזיקה ולרוצים לטייל באזור האגמים היפהפה.


ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בקווים לישראל

"עכשיו זה זמן נהדר לטוס לאירופה", אמר סלאבן, "השער של הלירה שטרלינג ושל האירו בהחלט משחק לידי הישראלים והקיץ יהיה זול יותר לטוס מאשר בשנים קודמות". לגבי סוגיית הברקזיט וההשלכות שיהיו ליציאת בריטניה מהאיחוד האירופי, הוא אמר שבזמן הקרוב לא תהיה לכך השפעה מיידית על הטיסות מבריטניה ואליה ובהמשך ודאי שיימצא פתרון שיאפשר לאיזי ג'ט ליהנות מהסכם השמיים הפתוחים שבין ישראל לאיחוד האירופי.

איזי ג'ט טסה ל-27 יעדים באירופה, היא מחזיקה בצי של יותר מ-250 מטוסים ומטיסה יותר מ-70 מיליון נוסעים בשנה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.