תפריט עמוד

איזי ג'ט מברכת על הסכם השמיים הפתוחים

ענקית התעופה האירופית הודיעה כי בעקבות אישור הסכם שמיים פתוחים, היא תרחיב את הטיסות לישראל מיעדים נוספים באירופה. כיום החברה מפעילה טיסות בין תל אביב ללונדון, מנצ'סטר, ז'נבה ובאזל

הסכם השמיים הפתוחים מעורר תגובות רבות מצד גורמים בתעשיית התיירות – מחברות תעופה ועד בעלי מלונות בישראל. בשונה מחברות התעופה הישראליות, שהביעו דאגה מהחלטת הממשלה לאשר את הסכם השמיים הפתוחים, חברת התעופה האירופית איזי ג'ט מקדמת בברכה את החלטה. מהחברה נמסר כי איזי ג'ט רואה עצמה שותפה של ישראל לטווח הארוך וכי היא מעוניינת להרחיב את השירות לישראל מיעדים נוספים באירופה בעקבות הסכם השמיים הפתוחים. ההסכם יאפשר לחברה להביא תיירים נוספים לישראל ובכך יתרום לחיזוק תעשיית התיירות הישראלית. איזי ג'ט מודה לנציבות האירופית על המאמצים בקידום ההסכם, שאותו היא מכנה "טוב לכל הצדדים".

איזי ג'ט היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. החברה טסה ביותר מ-600 נתיבי אוויר בין 130 נמלי תעופה ב- 30 מדינות. היא מפעילה מתל אביב תשע טיסות שבועיות ללונדון, שתי טיסות למנצ'סטר, ארבע טיסות לז'נבה וארבע טיסות לבאזל.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.