תפריט עמוד

איזי ג'ט: טיסות ישירות לנאנט בצרפת

טיסות ישירות של איזי ג'ט בין ישראל לעיר הצרפתית נאנט יאפשרו גישה קלה לישראלים הרוצים לטייל במערב צרפת וכן טיסות המשך ל-13 יעדים באירופה

איזי ג'ט ממשיכה להרחיב את היצע הקווים מישראל והחל מה-1 באפריל השנה, תטוס ישירות מתל אביב לעיר נאנט (Nantes). נאנט היא העיר הגדולה ביותר במערב צרפת והעיר השישית בגודלה בצרפת. היא יושבת על שתי גדותיו של נהר הלואר, כ-50 ק"מ מהאוקיינוס האטלנטי. בין האתרים ההיסטוריים המפורסמים של נאנט, המכונה "עיר הדוכסים", ניתן לציין את טירת הדוכסים של בריטני (Château des Ducs de Bretagne) מימי הביניים, הקתדרלה של נאנט ומרכז הקניות מהמאה ה-19 Passage Pommeraye.

מטוס של איזי ג'ט. שלוש טיסות שבועיות לנאנט

מטוס של איזי ג'ט. שלוש טיסות שבועיות לנאנט

הטיסות לנאנט יופעלו שלוש פעמים בשבוע, בימי שני, רביעי ושבת, עד 26 באוקטובר 2019 באמצעות מטוס איירבס A320. מחיר התחלתי לכרטיס מ-65.16 אירו לאדם, לכיוון אחד. איזי ג'ט צופה למעלה מ -48,000 נוסעים בשנה בקו זה. בנוסף, החברה הכריזה על עוד 13 יעדים באירופה שיחוברו לעיר נאנט, שהופכת להיות בסיס נוסף של החברה אשר אמור להיחנך ב-4 באפריל 2019.

אלי גייוורד, מנהלת איזי ג'ט בריטניה, אמרה: "אנו שמחים להכריז ​​על נאנט כיעד חדש מתל אביב, המאפשר לנו להרחיב את מגוון היעדים שאנו מציעים ללקוחותינו. השקה זו מדגימה את המשך הצמיחה של רשת איזי ג'ט, כמו גם את השאיפה שלנו לספק תמיד שירות מעולה בתעריפים נמוכים".

תמונה פותחת: כיכר רויאל בנאנט, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.