תפריט עמוד

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, הודיעה על שירות "איזי ג'ט עולמי" – שירות חדשני, המוצע לראשונה על ידי חברת לואו-קוסט אירופית, המציעה טיסות המשך בפריסה עולמית. חברות התעופה הציעו באורח מסורתי טיסות המשך שהיו כרוכות בהסכמים והליכים מסובכים ויקרים. עם "איזי ג'ט עולמי" הדבר  יעשה בפשטות דרך מסוף וירטואלי ודיגיטלי, אשר יציע את אותה החיבוריות, אבל בצורה קלה ויעילה יותר.

השירות זמין כבר עתה וניתן להזמין עוד היום מקומות בטיסות "איזי ג'ט עולמי" דרך אתר האינטרנט. הנוסעים יכולים לחבר את טיסת איזי ג'ט לטיסה של השותפות להשקה WestJet ו-Norwegian באמצעות GatwickConnects.

לאיזי ג'ט נוכחות רבה יותר מכל חברת תעופה אחרת בנמלי התעופה הראשיים של אירופה וב-100 נתיבי התעופה המובילים ביבשת. איזי ג'ט היא חברת התעופה המועדפת בטיסות ליעדים קרובים באירופה, עוד בטרם החלה להציע את שירות החיבוריות. איזי ג'ט מתעתדת לחתום על הסכמים עם חברות תעופה נוספות, בין היתר עם חברות תעופה במזרח התיכון והמזרח הרחוק. בנוסף להרחבת שיתוף הפעולה בנמל התעופה גאטוויק שבלונדון, איזי ג'ט מתכוונת לצרף לשירות נמלי תעופה מובילים אחרים באירופה, בהם מלפנסה במילאנו, ז'נבה, אמסטרדם, דה גול בפריז וברצלונה.

חברת התעופה Loganair  חתמה על הסכם שותפות עם איזי ג'ט וכרטיסי הטיסה שלה יהיו ניתנים לרכישה באתר easyJet.com החל מהחודש הקרוב. Loganair מפעילה רשת משלימה לאיזי ג'ט ותאפשר לנוסעים להזמין בקלות טיסות. החברות השותפות ל"איזי ג'ט עולמי" ייהנו מגישה ל-easyJet.com, אחד מאתרי הנסיעות הגדולים ביותר באירופה, עם 360 מיליון גולשים בשנה.

שירות איזי ג'ט עולמי לא ישפיע על רמת הדיוק של החברה או המודל התפעולי שלה. החברה לא תעכב טיסות עבור הטסים בטיסות המשך. איזי ג'ט עולמי כפופה ל'זמן חיבור מינימלי" של שעתיים וחצי, אשר מעניק לנוסעיה זמן די והותר לעבור בין טיסות ומסופים. אם נוסע יפספס טיסה, הוא יועבר לטיסה הזמינה הבאה.

קרולין מקול, מנכ"לית איזי ג'ט, הסבירה את האסטרטגיה מאחורי איזי ג'ט עולמי: "כ-70 מיליון נוסעים מדי שנה, עוברים דרך נמל תעופה שבו פועלת איזי ג'ט וטסים בטיסות המשך. פלח שוק זה נפתח בפנינו עתה באמצעות איזי ג'ט עולמי. בשל חוזקה של איזי ג'ט בנמלי התעופה המובילים באירופה, חברות תעופה בנמלים אלה, הטסות ליעדים מרוחקים, זיהו את הצורך וביקשו לשתף איתנו פעולה. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לנו לבצע זאת. הלקוחות שלנו ואלה הטסים בחברות אחרות, ליעדים קרובים ורחוקים, ביקשו מאיתנו להקל על החיבור בין טיסות איזי ג'ט לטיסות המשך ליעדים מרוחקים והפלטפורמה החדשה מאפשרת להיענות לצרכיהם בצורה קלה ופשוטה".

איזי ג'ט מפעילה כיום קווים בין תל אביב ל- 11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריז, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.