תפריט עמוד

איזי ג'ט חוגגת 20 שנות פעילות

חברת התעופה איזי ג'ט מציינת 20 שנים להיווסדה: הטיסה הראשונה המריאה ב-10 בנובמבר 1995 מנמל התעופה לוטון, לונדון לעיר גלאזגו. כיום מטיסה החברה מעל 68 מיליון נוסעים בשנה ל-137 נמלי תעופה ב-31 מדינות ומפעילה 768 קווי תעופה ברחבי אירופה.

באירוע החגיגי, שהתקיים במטה החברה בלוטון, השתתפו בין היתר, קפטן פרד ריווט, שפיקד על הטיסה הראשונה ומייסד איזי ג'ט סטליוס, שלקח חלק בטיסה הראשונה יחד עם הנוסעים והעיתונאים שהיו על המטוס. לרגל האירוע, אחד ממטוסי החברה שקושט בפסיפס המורכב מיותר מ-100 אלף תצלומים ששלחו נוסעי החברה מחופשותיהם במהלך השנים מיום הקמתה של איזי ג'ט. הרעיון מאחורי הצגת המטוס הוא לסמל את תפקידה של החברה במהפכה ששינתה את פניה של תעשיית התעופה והובילה לתעריפים נמוכים, שירות ידידותי ופישוט תהליך הטיסה.

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מק'ול, אמרה באירוע: "אנו שמחים לחגוג את הצלחתה של איזי ג'ט. לפני 20 שנה איזי ג'ט שינתה את הדרך בה אנשים טסים באירופה. אתגרנו את הבלעדיות של חברות התעופה הגדולות שבמהלך השנים גבו מחירים גבוהים, ואפשרנו לאנשים בכל הגילים, רמות הכנסה ותחומי עניין, ליהנות מטיסות מוזלות ברחבי אירופה. מאז, איזי ג'ט הטיסה מעל 600 מיליון נוסעים ביותר מ-4.7 מיליון טיסות, אבל האתגרים נותרו משמעותיים.

"התחלנו עם כרטיסים לגלזגו במחירים של החל מ-29 ליש"ט או כפי שפרסמנו אז 'כמחירו של מכנס ג'ינס'. כיום מחירו עומד היום על 75 ליש"ט, בעוד שמחירי הטיסות שלנו לגלזגו מתחילים מ-27.49 ליש"ט. כל זה לא היה מתאפשר ללא צוותי איזי ג'ט שעבדו קשה מאוד מיום הקמתה על מנת להפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה עבור הנוסעים שלנו".

"כרטיס טיסה במחיר של מכנסי ג'ינס". קרולין מק'ול, מנכ"לית איזי ג'ט, באירוע לציון 20 שנות פעילות 

במהלך האירוע, בו נטלו חלק 500 אורחים ביניהם אנשי תקשורת, ספקים ובעלי מניות, כמו גם אנשי צוות בעבר ובהווה, הוצגה תערוכת מזכרות שליוו את פעילות החברה מיומה הראשון וכללה את כרזות הפרסומת הראשונות ותצוגת אופנה שהציגה את המדים משנת 1995 עד ההווה והעתיד.

איזי ג'ט אף הציגה את חזונה לשני העשורים הבאים והודיעה על ניסוי חדש במסגרתו יוטמעו חידושים טכנולוגיים במדי הדיילים במטרה לייעל את השירות לנוסעים ולשפר את בטיחות הטיסה.

בתמונה הפותחת: המטוס שעוטר במיוחד לרגל חגיגות ה-20

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.