תפריט עמוד

איזי ג'ט החלה לטוס מטגל בברלין

איזי ג'ט החלה לטוס מנמל התעופה טגל בברלין. בנוסף, לאחרונה הודיעה חברת התעופה על פתיחת שלושה יעדים חדשים בין ישראל לצרפת

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, החלה להפעיל טיסות מנמל התעופה טגל שבברלין. איזי ג'ט הכריזה זה מכבר על 19 קווים חדשים מנמל התעופה טגל, כולל ארבעה שישמשו לטיסות פנימיות מברלין – לדיסלדורף, פרנקפורט, מינכן ושטוטגרט בתדירות של עד שמונה טיסות ביום.

מנמל תעופה זה תפעיל איזי ג'ט 15 טיסות ליעדים בינלאומיים, שיכללו חמש טיסות יומיות לערים מרכזיות כמו וינה וציריך, כמו גם טיסות ליעדים פופולאריים לחופשה דוגמת מיורקה וקטניה בסיציליה. בנוסף, איזי ג'ט תפעיל טיסה יומית מטגל לתל אביב שבעה ימים בשבוע. יחד עם הפעילות בנמל התעופה שונפלד בברלין, החברה תטיס 18 מיליון נוסעים מגרמניה ואליה. בשנת 2018 אחד מתוך חמישה נוסעים עם איזי ג'ט יחל או יסיים את מסעו בגרמניה.

ברלין בשקיעה. ב-2018 אחד מחמישה נוסעים עם איזי ג'ט יתחיל או יסיים את הנסיעה בגרמניה

ברלין. ב-2018 אחד מחמישה נוסעים עם איזי ג'ט יתחיל או יסיים את הנסיעה בגרמניה | צילומים: שאטרסטוק

בנוסף לקו החדש מנמל התעופה טגל, הממוקם קרוב מאוד למרכז ברלין, איזי ג'ט הודיעה לאחרונה על פתיחה של שלושה יעדים חדשים בין ישראל לצרפת – בורדו, ניס וליון. מכירת הכרטיסים לקווים אלה כבר החלה והחברה מצפה להטיס אליהם כ-55,000 נוסעים בקיץ הבא. הקווים יופעלו פעמיים בשבוע החל מ-29 במרץ 2018 לליון, 28 באפריל לבורדו ו- 5 ביוני לניס.

ניס, אחד משלושה יעדים חדשים בצרפת שאליהם איזי ג'ט תטוס החל מאביב 2018

ניס, אחד משלושה יעדים חדשים בצרפת שאליהם איזי ג'ט תטוס החל מאביב 2018

איזי ג'ט טסה כעת ל- 15 יעדים מנמל התעופה בן גוריון – ארבעה מהם בצרפת, כשהקו לפריס הושק עוד בשנה שעברה. איזי ג'ט חווה גידול קבוע בישראל מאז נכנסה לשוק זה בנובמבר 2009 ולאחרונה הכריזה על שני קווים חדשים מתל אביב לאיטליה: ונציה ונאפולי.

בתמונה הפותחת: המטוס הראשון של איזי ג'ט ממריא מנמל התעופה טגל
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.