תפריט עמוד

אטרקציות למשפחות באזור הכנרת

אתרי טבע, מרכזי מבקרים, חופים יפים - אזור הכנרת שופע אטרקציות משפחתיות. לפניכם המלצות לכמה מקומות מוצלחים במיוחד, ובסופו של יום עמוס בפעילויות תמצאו שני מקומות לינה נהדרים, במיקום מושלם, עם נופים מקסימים ומחירים שווים לכל כיס

אזור הכנרת שופע לא רק חופים יפים ומסלולי טיול נהדרים, אלא גם שפע של אטרקציות לכל המשפחה: ממרכזי מבקרים מרתקים, דרך אטרקציות מלאות אקשן ועד לטיילות שמציעות הליכה נינוחה מול הנופים היפים. הנה המלצות לכמה אטרקציות משפחתיות נהדרות באזור הכנרת:

מאיפה באים המים? אתר ספיר

מרכז המבקרים ספיר של חברת מקורות, השוכן בצמוד לאכסניית כרי דשא, מאפשר היכרות עם המערכת המורכבת של המוביל הארצי והדרך בה המים עוברים מהכנרת ועד לברז שלנו. אתר ספיר הוא התחנה הראשונה של המוביל הארצי, ויש בו כמה מוקדי עניין, כמו סיור בתחנת השאיבה שעל ההר, דגם חתך של המוביל הארצי, סרטים הקשורים במים ובמוביל הארצי, הדרכה הכוללת סיפורים מרתקים על ההיסטוריה של המוביל הארצי ועוד.

אתר ספיר של חברת מקורות מאפשר לעקב אחר גלגולם של המים מהכנרת ועד לצינור בבית | צילום: דוברות מקורות

אתר ספיר של חברת מקורות מאפשר לעקב אחר גלגולם של המים מהכנרת ועד לצינור בבית | צילום: דוברות מקורות

הביקור במקום מתקיים לקבוצות מאורגנות בתיאום מראש בימים א'-ה' בשעות 16:00-8:00. בחגים ובחופש הגדול מתקיימים גם סיורים למשפחות ובודדים, מגיל תשע ומעלה. הביקורים (ללא תשלום) מתקיימים בתיאום מראש בטלפון 1-800-250-270.

איפה? ליד חוף חוקוק, טלפון: 04-6714770, אתר

על גב סוס: חוות ורד הגליל

חוות ורד הגליל ממוקמת בנקודה מקסימה, על גבעה שצופה לכנרת, לגולן ולהרי הגליל. מהחווה יוצאים טיולי רכיבה על סוסים, המתאימים גם לילדים (מגיל 10) ולמי שלא רכב מעולם. הטיולים נמשכים כשעה ועוברים בנופים היפים של רמת כורזים, בשבילים המשקיפים על הכנרת ועל בקעת גינוסר. בדרך, אם יתמזל מזלכם, תוכלו לראות שפני סלע, צבאים ועופות דורסים.

טיול סוסים בוורד הגליל בשעת שקיעה. נהדר לזוגות אך גם למשפחות | הצילום באדיבות חוות ורד הגליל

טיול סוסים בוורד הגליל בשעת שקיעה. נהדר לזוגות אך גם למשפחות | הצילום באדיבות חוות ורד הגליל

משפחות הרפתקניות יכולות לצאת לטיול רכיבה של חצי יום במורד רמת כורזים לכיוון הכנרת, בין מטעים ובוסתנים, ובדרך לעצור במפרץ אמנון לקפה ועוגיות ולטבילה מרעננת בכנרת. ילדים קטנים יותר, מגיל שלוש, יכולים ליהנות מרכיבה על סוס פוני בשבילי החווה.

איפה? צומת כורזים ,על כביש 8277, טלפון: 04-6935785, אתר

לשוט בקאנו אינדיאני

פעילות חווייתית נוספת למשפחות תמצאו באתר רוב רוי שעל גדות הירדן הדרומי. באזור הזה הירדן מתפתל בנחת בינות לצמחייה ירוקה ומזמין לשייט רגוע ומלא קסם בקאנו אינדיאני. השייט נמשך כשעה וחצי ומתאים לילדים מגיל שנתיים ומעלה. המתחם מציע עוד הרבה אטרקציות לכל המשפחה, כמו נהיגה עצמית ברכבים חשמליים אקולוגיים, טיול ג'יפים בעמק הירדן, בניית רפסודה והשטתה על הירדן ועוד. במתחם יש סוכות מוצלות ומתקיימות בו סדנאות אמנות אינדיאנית לילדים.

ברוב רוי שבקיבוץ כנרת מציעים שייט פסטורלי בקאנו אינדיאני על הירדן הדרומי

ברוב רוי תוכלו לצאת לשייט פסטורלי בקאנו על הירדן הדרומי | הצילום באדיבות רוב רוי

איפה? ליד קיבוץ כנרת וסכר דגניה (10 דקות מטבריה), טלפון: 052-2413176, אתר

לטייל לאורך טיילת הבשורה

טיילת הבשורה, הנמצאת בצפון הכנרת, נחנכה לכבוד ביקורו בארץ של האפיפיור יוחנן פאולוס השני בשנת 2000. היא מקשרת בין שני אתרים חשובים לנצרות – מתחם הכנסיות של טבחה והגן הלאומי כפר נחום, אבל גם אם לא תרצו לבקר בהם, כדאי מאוד לטייל בה. הטיילת נמתחת לאורך שני קילומטרים, בצמוד לחוף הצפון-מערבי של הכנרת, ונשקפים ממנה נופים נפלאים של הכנרת, הרי הגולן והגליל. ואם התעייפתם, תוכלו להשקיף על הנוף מאחד הספסלים הרבים הפזורים לאורכה. הטיילת מתאימה גם לעגלות, מה שהופך אותה אידאלית לטיול עם קטנטנים.

טבחה, אחד מהאתרים לאורך טיילת הבשורה | צילום: שאטרסטוק

טבחה, אחד האתרים לאורך טיילת הבשורה | צילום: שאטרסטוק

חופים ידידותיים למשפחות

כשהאגם הלאומי פרוש מול העיניים, לפעמים כל מה שרוצים זה פשוט להשתרע על החוף ליום מהנה של רחצה ושעשועי מים. סביב הכנרת יש 29 חופים מוכרזים (ישנם חופים נוספים שאינם מוכרזים ולכן אינם מתאימים למשפחות עם ילדים). חלק מהחופים הם חופים שקטים, שיש בהם איסור על השמעת מוזיקה, והם מתאימים מאוד למשפחות שרוצות בילוי רגוע.

באזור הכנרת יש המון אטרקציות, אבל לפעמים הכי כיף לבלות על חוף הכנרת ולרחוץ באגם | צילום: שאטרסטוק

לפעמים הכי כיף פשוט לבלות באחד החופים של הכנרת | צילום: שאטרסטוק

בין החופים המומלצים למשפחות: חוף התכלת בטבריה – חוף פרטי נקי ומטופח עם מדשאות מוצלות, כיסאות נוח ופעילויות של ספורט מים; חוף גופרה – חוף נקי ומתוחזק, מוצל בעצי איקליפטוס גדולים, וחוף צאלון – החוף הגדול ביותר בכנרת, שקט, נקי ומוצל.

איפה ישנים?

סמוך לכל המקומות המוזכרים בכתבה תמצאו שתי אכסניות עם נוף מדהים לכנרת, חדרים נעימים, אווירה טובה ומחירים שווים לכל כיס:

אכסניית אנ"א פוריה ממוקמת מעל הכנרת, על הר פוריה, עם נוף מקסים לאגם. המתחם כולל 22 בקתות עץ נעימות, המשתלבות בנוף ההררי, ובניין עם 36 חדרים מעוצבים בטוב טעם. בכל חדר יש מקרר, טלוויזיה וערכת קפה ומרפסת המשקיפה לכנרת.

מרפסת מול הנוף באכסניית פוריה | צילומי האכסניות באדיבות אנ"א

מרפסת מול הנוף באכסניית פוריה | צילומי האכסניות באדיבות אנ"א

מרחב החוץ של האכסניה כולל מדשאות רחבות, מתקני משחק לילדים, פינות ישיבה ונוף בלי סוף. מחיר הלינה כולל ארוחת בוקר ישראלית עשירה, עם פירות, סלטים, ביצים, לחמים ומאפים, גבינות, דגני בוקר ותבשילים חמים. האורחים נהנים מאינטרנט אלחוטי בחינם ומצוות ידידותי ששמח לעזור. לפרטים נוספים לחצו כאן >>

בקתת עץ באכסניית פוריה

בקתת עץ באכסניית פוריה

אכסניית אנ"א כרי דשא מהווה הפתעה נעימה לא פחות. היא אידיאלית למי שרוצה לצאת מהחדר ובכמה צעדים להגיע למים. האכסנייה ממוקמת על שפת הכנרת וכפי ששמה מרמז – היא מוקפת בכרי דשא עטורים בדקלים תמירים. האכסניה בנויה סביב חצר פנימית, ויש בה 100 חדרי אירוח יפים ונוחים.

אכסניית אנ"א כרי דשא מוקפת בכרי דשא ירוקים

אכסניית אנ"א כרי דשא, כשמה כן היא – מוקפת בכרי דשא ירוקים

כל החדרים ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה, מקרר, חדר רחצה ושירותים ופינת קפה. חופשה על שפת הכנרת מצדיקה ארוחת בוקר גדולה, ואכן זה מה שתמצאו כאן – במחיר הלינה כלולה ארוחת בוקר מגוונת ועשירה. לפרטים נוספים לחצו כאן >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.