תפריט עמוד

אטרקציות באילת למשפחה

אילת היא האתר התיירותי המבוקש ביותר בדרום הארץ. מגיעים אל העיר גם תיירים אזרחי ישראל ושפע של תיירים מחו"ל. אילת מזכירה לנו אווירה של חו"ל, ואם כבר להדרים, אז דווקא לעיר הזאת. לא חסרים מלונות באילת הפרוסים לאורך כל הטיילת… מה מציעה לנו העיר האהובה?

אילת היא האתר התיירותי המבוקש ביותר בדרום הארץ. מגיעים אל העיר גם תיירים אזרחי ישראל ושפע של תיירים מחו"ל. אילת מזכירה לנו אווירה של חו"ל, ואם כבר להדרים, אז דווקא לעיר הזאת. לא חסרים מלונות באילת הפרוסים לאורך כל הטיילת… מה מציעה לנו העיר האהובה?

אטרקציות באילת לכל המשפחה

  • המצפה התת ימי – אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באילת לכל המשפחה היא המצפה התת ימי של העיר. במקום משולב גם מתחם גדול על היבשה הכולל בתוכו אקווריומים ענקיים של אלפי יצורים ימיים, ובמקום גם מתחם הנמצא מתחת לפני הים. אין תייר שהיה באילת ולא ביקר באתר הקסום הזה. בנוסף לחוויה, יש מגוון רחב של מאכלים במחירים נוחים לכיס. תוכלו למצוא מחירים מוזלים לביקור באתר דרך מלונות באילת בהם אתם שוכנים ודרך אתר הבית של המקום.
  • שייט באוניה עם רצפת זכוכית – לא חייבים להירטב כדי להנות מהים האדום. תוכלו להנות מהפלגה בת שעתיים באוניה דרכה רואים הכל. באוניה יש אזורים פתוחים וגם אזורים מוצלים, ובזמן השיט אפשר להתבונן בנוף. השיט הוא מאילת עד לטאבה וחזרה. בדרך תוכלו לפגוש בסוגים שונים של דגים, שוניות אלמוגים, דגי מנטה, לעיתים גם נחשים ועוד. החוויה מודרכת על ידי איש מקצוע, זוהי אטרקציה מושלמת עבור משפחות עם ילדים קטנים.
  • זריחה במצדה – טיול זה מצריך ממכם לצאת לנסיעה מחוץ לעיר (או לעבור בדרך לאילת וממנה). תוכלו לפגוש בטיול במספר אתרים סמליים עבור מדינת ישראל. היציאה היא בשעות הבוקר המוקדמות, נעבור דרך שביל הנחש ובמהלך הדרך תחוו נוף עוצר נשימה של ירדן ושל ים המלח. מדובר על סיור מודרך ובחוויה נופית מרהיבה ביופיה. אטרקציה זאת מתאימה למשפחות ועבור חובבי טיולים. תוכלו למצוא מגוון הנחות אשר מוצעים על ידי מלונות באילת בהם אתם נופשים.
  • צלילת שנורקלים בשונית האלמוגים – אם עד עכשיו לא התרטבתם, עכשיו זה הזמן. תוכלו להנות מצלילת שנורקלים בהדרכת מדריך מוסמך. תגלו יותר מאלף סוגי דגים, אלמוגים ויצורי מים אחרים שחיים כאן. בהגיעכם למקום תשכרו משקפי צלילה, שנורקל וסנפירים ממרכז הצלילה. יש אפשרות לצילומים בעלות נוספת.
  • טיול טרקטורונים בהרי אילת – הסירו דאגה מליבכם, לא מדובר כאן על טיול אקסטרים, אלא על טיול טרקטורונים המיועד לכל המשפחה. תוכלו לבחור לעבור את הטיול עם מדריך שיסיע אתכם ממקום למקום, או אם יש לאחד ההורים רישיון נהיגה תוכלו להנות מהנסיעה בעצמכם. הטיול נערך במסלול מסוים – היעד הראשון הוא עמק שלמה ועד מכה במעלה הרי אילת. תהנו מנוף עוצר נשימה, פסגות גבוהות ונוף לארבע מדינות – ישראל, מצרים, ערב הסעודית וירדן. הגי'פ יחזיר אתכם לאילת בשעות אחר הצהריים המוקדמות.
  • טיול בפארק תמנע – אחד המקומות המסקרנים ביותר באזור אילת – פארק תמנע. תוכלו להנות מאתרים היסטוריים כמו פטריית אבן חול אדומה, כלי נשק שונים, עמודי שלמה, שרידי המקדש המצרי וחריטות עתיקות בסלע המתארות את המלך רעמסס השלישי. תוכלו להנות מנוף מרהיב, ומטיול משכיל ומעניין. הטיול מתאים לכל המשפחה ואינו מצריך נסיעה ארוכה.

לסיכום

אילת היא אחת הערים המסקרנות ביותר שיש, ותמיד יש עוד מה לעשות שם. מלבד לאטרקציות שיש בטיילת השוכנת למרגלות המלונות באילת, יש עוד הרבה מה לחפש בעיר. העיר מתאימה הן לבני נוער ומבוגרים וכמו כן גם למשפחות. מלונות באילת נחשבים לנוחים מבחינת מחיר, ואין צורך לקרוע את הכיס כדי להנות מחוויה וגיבוש משפחתי. מלבד מה שציינו, תוכלו למצוא עוד ועוד אטרקציות בעיר הקסומה!

– כתבה פרסומית –

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.