תפריט עמוד

אות מצוינות של טריפ אדוויזור למלון בנתניה

מלון מגדל דוד בנתניה זכה באות מצוינות מאתר התיירות הגדול בעולם, טריפ אדוויזור. מהאתר נמסר כי רק אחוז אחד מהמלונות בעולם נבחרו בקטגוריית המצוינות לשנת 2019

מלון הבוטיק David Tower, מלון ספא של המותג MGALLERY  by Sofitel זכה באות המצוינות מטעם טריפ אדוויזור, אתר התיירות התיירות הגדול ביותר בעולם, עם מעל 500 מיליון ביקורות וחוות דעת אודות בתי מלון, מסעדות, אטרקציות ובתי עסק בתחום התיירות. בהודעה הרשמית על זכייתו של המלון הנתנייתי נאמר כי "רק אחוז אחד מהמלונות בעולם זכו להיבחר בקטגוריה של המצוינות לשנת 2019 ואנו מאחלים הצלחה לצוות המלון גם בשנה הבאה".

מנכ"ל המלון, דני רונן, הודה לצוות על העבודה המסורה ולאורחים אשר העניקו למלון את הדירוג הגבוה ביותר באזור השרון. "אנו מתרגשים ושמחים מכך שהעבודה הקשה שלנו משתלמת", אמר, "ההודעה מטריפ אדוויזר מרגשת מאוד, ומוכיחה כי מלון DAVID TOWER הוא אכן מלון העומד בתקן העולמי הכי גבוה".

במלון מגדל דוד 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב. מרבית חדרי המלון צופים לים והם מכילים מכונת אספרסו, טלוויזיה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים ועוד.

בתמונה הפותחת: הלובי של מלון מגדל דוד בנתניה, צילום איתי סיקולסקי
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.