תפריט עמוד

אוסטריאן איירליינס מוסיפה יעדים אקזוטיים בחורף

בעונת החורף הקרובה תציע אוסטריאן איירליינס ללקוחותיה מגוון רחב של 107 יעדים ב-56 מדינות. חברת התעופה הלאומית של אוסטריה מגבירה את התמקדותה ביעדים תיירותיים בחודשי החורף. לדוגמה, החברה תפעיל מטוס בואינג 767 לטיסה שבועית להוואנה, בירת בקובה, יעד חדש אליו החלה לטוס באוקטובר 2016. בנוסף, מציעה החברה עד שתי טיסות המשך מדי שבוע למלדיביים ומאוריציוס. לוח הטיסות החורפי כולל גם טיסה שבועית לקולומבו שבסרי לנקה ושתי טיסות שבועיות למרקש במרוקו. בדרך זו תציע החברה ללקוחותיה בעונת התיירות החורפית מבחר רחב של יעדים שטופי שמש.


האיים המלדיביים. יעד אקזוטי לחורף 

לחובבי אסיה מציעה אוסטריאן שני יעדים חדשים: הונג-קונג ושנחאי. יחד עם בייג'ינג, בנגקוק ומאלה, מדובר בשישה יעדים באסיה הנהנים מטיסות ישירות מוינה. בנוסף, אוסטריאן תמשיך להפעיל טיסות לחמישה יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק, שיקגו, מיאמי, וושינגטון וטורונטו.

בנוסף ליעדים החדשים, אוסטריאן איירליינס מרחיבה גם את היצע הטיסות בין אוסטריה לגרמניה ומציעה ארבע טיסות שבועיות נוספות להמבורג ולדיסלדורף בלוח הטיסות של חורף 2016/17. אוסטריאן מפעילה 17 טיסות בשבוע להמבורג ועד 18 טיסות שבועיות לדיסלדורף. בסך הכל מציעה חברת התעופה האוסטרית עד 293 טיסות שבועיות בין אוסטריה לגרמניה, מתוכן 115 טיסות מהפרובינציות הפדרליות של אוסטריה ו-178 ממרכזה בשדה התעופה של וינה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.