תפריט עמוד

אול ניפון איירווייז מתחילה לפעול בישראל

חברת התעופה הגדולה ביפן מתחילה לפעול בישראל: בשלב ראשון הנוסעים הישראלים יוכלו לטוס לטוקיו דרך כמה ערים מרכזיות באירופה. אול ניפון מדורגת כאחת מחברות התעופה הטובות והיצירתיות בעולם

חברת התעופה הגדולה ביותר ביפן, אול ניפון איירווייז (ANA), הודיעה כי היא מצטרפת באופן רשמי לשוק הישראלי ומתחילה בפעילות מכירות בישראל. החברה תציע לנוסעים הישראלים את טיסותיה במחירים מיוחדים של החל מ-1048 דולר הלוך חזור כולל מיסים מתל אביב לטוקיו.

בשלב ראשון, ANA תציע לנוסעים הישראלים כרטיסי טיסה במחירים משתלמים מת"א לטוקיו ולכ-120 ערים בתוך יפן אליהם טסה החברה. הנוסעים הישראלים יוכלו לטוס לטוקיו עם ANA דרך מספר ערים מרכזיות באירופה, בהן החברה פועלת, כמו פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, בריסל, לונדון ופריז, ומשם בטיסות ישירות של ANA לטוקיו. הטיסות יהיו במטוסים החדשים של החברה, בהם בואינג דרימליינר 787-9 ו- 787-8. הטיסות מישראל לאירופה, שכלולות במחיר הכרטיס שיימכר על ידי ANA, יבוצעו על ידי חברות אל על, בריסל איירליינס ולופטהנזה, דבר שיאפשר לנוסע הישראלי גמישות רבה בהתאם לצרכיו ולוח הזמנים הרצוי.

במסגרת כניסתה הרשמית לשוק הישראלי, לראשונה תמכור החברה כרטיסים מת"א לטוקיו דרך האתר האינטרנט הבינלאומי www.anaskyweb.com. בנוסף, אול ניפון איירווייז הצטרפה למערכת המאפשרת לסוכני נסיעות ישראלים זו הפעם הראשונה למכור ולכרטס בעצמם את כרטיסי הטיסה של החברה. לנוסעים הישראלים יוצאו ארבע סוגי מחלקות: תיירים, תיירים פרימיום, עסקים ומחלקה ראשונה. כל המחלקות הן בשירות מלא, הכולל מערכת בידור אישית מתקדמת, מגוון של ארוחות בסגנון יפני ובינלאומי, מטען חשמלי אוניברסלי, כניסת USB ועוד. מחלקת עסקים מציעה יחידת ישיבה נפרדת ופרטית לכל נוסע וכיסא הנפתח למיטה מלאה; במחלקה ראשונה היחידה לכל נוסע כוללת חלל פרטי וסגור וכניסה ללאונג' הסוויטות של אול ניפון איירווייז, כולל הלאונג' החדש בשדה התעופה הנדה בטוקיו, שתוכנן בצורה חדשנית שמאפשרת עבודה ומנוחה לפני הטיסה.

ANA היא חברת התעופה הגדולה ביפן מבחינת כמות הנוסעים ומחזור המכירות. החברה התחילה את דרכה בשנת 1952 ונחשבת לאחת הטובות, היצירתיות והמצליחות בעולם. החברה מפעילה 74 קווים בינלאומיים ו-120 קווים בתוך יפן. בשנת 2014 הטיסה החברה 50.4 מיליון נוסעים. סקייטרקס, האתר המוביל בעולם לדירוג חברות ושדות תעופה, זיכה את אול ניפון בדירוג של 5 כוכבים בשלוש השנים האחרונות.

יקי כהן ,איש התעופה והתיירות הוותיק נבחר להיות מנהל אול ניפון אירוייז ישראל: "אני נרגש וגאה עם הצטרפותה של אול ניפון איירווייז לשוק הישראלי והתחלת מכירת הכרטיסים מת"א לטוקיו וליעדים נוספים ביפן. כעת הנוסע הישראלי יוכל ליהנות מחויות טיסה איכותית ביותר שמציעות טיסות ANA, כל זאת גם במחירים משתלמים שיהפכו את הנסיעה לנעימה וכדאית ביותר ובכך גם את יפן וישראל לנגישות יותר מתמיד".
 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.