תפריט עמוד

אביזרי הצילום לקיץ

המצלמה היא חלק בלתי נפרד מציוד המסע שלנו. טכנולוגית הפיקסלים מביאה אלינו מגוון אין סופי של מצלמות דיגיטליות וכל הרפתקן מתחיל משקיע את מיטב כספו במצלמה המשוכללת ביותר. כיום ישנם מוצרים נלווים מדהימים למצלמות דיגיטליות שנועדו להקל על חווית הצילום. ניתן לרכוש אותם דרך אתרי החברות ברשת. הנה כמה מהמוצרים הנלווים, שמתאימים במיוחד לנסיעות:

מצלמת מים על פרק היד (Three Digital Wrist Cameras)
מצלמה עם רזולוציה של 3 מגה פיקסל הסגורה היטב על פרק כף היד. המצלמה מאפשרת תנועה חופשית בטרקים ביערות ומפלים, בטיפוס הרים ואפילו בצלילה לעומק של עד 100 מטר.
למצלמה זיכרון מובנה של 16 מגה בייט עם אפשרות להגדיל את הנפח ל- 2 ג'יגה בעזרת כרטיס microSD, וידאו לצילום סרט עד 54 דקות (עם הוספה של כרטיס SD) ויציאת USB שתשלח את כל הזיכרונות של יום המסע אל החברים שמחכים לכם בבית.
מחיר המצלמה: $140.

זרוע למצלמה (Quikpod Pro Handheld Tripod)
כמה פעמים קרה לכם שהגעתם במהלך הטיול לנקודה עם נוף שמיימי ורציתם להנציח את עצמכם ליד היופי הזה, כדי שהחברים בבית יאמינו שהייתם שם? כמה פעמים קרה שבדיוק אז לא היה אף אחד בסביבה, שאפשר לבקש ממנו לצלם אתכם? אז לא עוד. הקוויקפוד מאפשר לנו להיות רגועים ולא לשים את מבטחנו בעוברי אורח, שאולי יהיו שם ואולי לא. הזרוע הטלסקופית מגיעה לאורך של 47 ס"מ, שוקלת בסך הכול 100 גרם ומסוגלת לשאת מצלמה במשקל של עד 450 גרם.
בעזרת הקוויקפוד יהיה ניתן לצלם מעל המון סואן, מתחת למים (כמובן צריך מצלמה מתאימה) ובאזורים בעייתיים לצילום.
מחיר הזרוע למצלמה: $30.

חצובה גמישה (Gorillapod)
מי שנוהג להתמש בחצובה יסכים שיש לה יתרונות רבים, וחיסרון בולט אחד – היא לא מתאימה לטיולים. היא מסורבלת ולא נוחה לנסיעה, תופסת מקום רב

החצובה הגמישה יכולה להתייצב כמעט בכל תנוחה אפשרית ובכל מקום בעייתי | צילום: באדיבות אתר www.thinkgeek.com

בתיק ומעדיפה לעמוד על משטחים חלקים ויציבים. בדיוק בגלל זה המציאו את החצובה הגמישה, שיכולה להתייצב כמעט בכל תנוחה אפשרית ובכל מקום בעייתי. היא אינה מצריכה משטח חלק ויציב וניתן לסובב אותה 360 מעלות כדי להגיע לזוית הצילום הטובה ביותר. החצובה קלה לנשיאה, אינה תופסת מקום גדול בתיק ויכולה לשאת מצלמה במשקל של עד 275 גרם.
מחיר החצובה: $22.

אלבום תמונות דיגיטלי
(Widescreen Digital Frame with USB Host "7)

אחרי שרכשנו את מצלמת המים, הזרוע הארוכה והחצובה הגמישה, כל שנותר הוא לרוקן את המצלמה מהזיכרונות שבתוכה אל האלבום התמונות הדיגיטלי, ולהעלות חוויות מהטיול. אין צורך לשאת את האלבום הכבד ולהתחיל לדפדף. כדי שיהיה לכם יותר נוח עדיף להתנדנד בתוך ערסל על חוף אקזוטי, להביט במסך LCD, לשמוע צלילי מוזיקה מה-mp3 שמותקן בתוך האלבום, ללחוץ על כפתור בשלט ולהעביר תמונה אחר תמונה, בלי להניע חס וחלילה את היד.
מחיר האלבום הדיגיטלי: $100.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר הבא.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.