עורכת ועיתונאית. עורכת "מסע אחר" לשעבר. גרה בתל אביב
כתבות של זהרה רון:
גורדי שחקים נחשבו פעם להישג אדיר, פסגת החלומות, סמל הקידמה הטכנולוגית. היום כבר מבינים את הבעיות, את החסרונות שעלולים לצמוח לצד עשרות הקומות. בארצות־הברית כבר פרשו מתחרות הבניין הגבוה בעולם, אבל במזרח אסיה ממשיכים במרץ
מה ההבדל בין "צילום אישי" לבין משימת עבודה? איך אפשר לצלם בלי לדחוף? מה מעניק לתמונות מסוימות תחושת אינטימיות ועדינות? וחשוב מכל - איך מתיישב אופיה של הצלמת עם מהותו של הצילום?