תפריט עמוד

שמורת מרסביט, צפון קניה

אריות, נמרים, ברדלסים, פילים, קרנפים, ג'ירפות, חזירים ועוד ועוד. כל היונקים הגדולים הללו חיים בלב השמורה הלאומית מרסביט הנמצאת בצפונה של קניה. במרכז השמורה שוכן אגם חלומי, מקום אידיאלי ללינה ולמנוחה. אייל ברטוב מזמין אתכם לביקור בשטחי הפרא של קניה

בצפונה של קניה, כ-560 קילומטר מניירוביי, שוכנת העיירה הצנועה מרסביט. העיירה הקטנה מהווה מוקד משיכה לתיירים בזכות השמורה הלאומית שבלבה. האזור עשיר בגבעות ועליהן יערות עבותים המהווים ניגוד גמור למדבר השומם שסביב. בלבה של מרסביט מתנוסס לו הר בעל שם דומה, שגובהו 1,707 מטר. ההר נוצר כתוצאה מפעילות וולקנית, והערפל שסביבו מעצב לו מראה דרמטי.
בשמורה הלאומית המוקפת יער עבות וסבוך חיים יונקים רבים וגדולים, בהם: אריות, נמרים, ברדלסים, פילים, קרנפים, ג'ירפות, חזירים, צבועים, ראמים, וזברות. בנוסף, חיות בשמורה ציפורים ממינים רבים. תצפיות על בעלי החיים שמתגוררים בתחום השמורה דורשות סבלנות רבה ויש לבלות בשמורה זמן ניכר כדי להספיק לראות את בעלי החיים.
כדי לחוות את חיי הפרא האמיתיים שבשמורה מומלץ ללון כאן מספר ימים. המקום המומלץ ללינה הוא אגם פרדייז, שכשמו כן הוא, גם עדן אמיתי. ישנם גם כמה אתרי קמפינג נוספים במתחם השמורה, אבל האתר שלשפת אגם פרדייז הוא היפה ביותר. האגם מכסה מכתש וולקני מדהים בשם סוקורטה גודה (Sokorte Guda) והנוף המדברי שמסביב לאזור המיוער עוצר נשימה.
שעות הפתיחה של השמורה: 19:15-6:00. הכניסה כרוכה בתשלום.
לחצו כאן לפרטים נוספים על השמורה.

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק