תפריט עמוד

שוק הפרחים בבנגקוק

קניות לילה בשוק הפרחים בבנגקוק הם רק דוגמא עד כמה ביקור בעיר הזו עשוי להיות מטורף, משעשע, מוזר ולא שגרתי. צילומיו של אייל ברטוב מבהירים היטב למה  (צילום ועריכה: אייל ברטוב)

השווקים של בנגקוק בירת תאילנד רכשו לעצמם מוניטין מצוין. אפשר לבלות כמה שבועות בעיר הענק הזו, כאשר את כל הזמן מקדישים לחיטוט, לחיפוש, לנבירה ולקניות בעשרות שווקים, קטנים וגדולים ותמיד צבעוניים מאוד ברחבי העיר. יש כאן שווקים על היבשה ושווקים צפים, יש שווקי אוכל, ושווקים שלמים שמוקדשים לכלי בית. אפשר כמובן לקנות כאן בגדים, ספרים בכל שפה בעולם, גם בעברית ואפשר אפילו לקנות פרחים. 

תיאוריה מעניינת טוענת שתיירים מוטב להם לשוטט רק בשווקי פרחים. הסיכון כאן קטן יותר. מה תעשה אחרי שלושה ימים, כאשר התרמיל או המזוודה כבר ארוזים ואתה מוכן לעלות לטיסה הבאה לפוקט עם זר ענק ומרהיב של סחלבים שנוטים לנבול? 

הצילומים הנהדרים שאנו מביאים כאן מביקור של אייל ברטוב בשוק פאק קלונג, שוק הפרחים הגדול ביותר בבנגקוק ואחד המרהיבים בעולם מאפשרים ליהנות מן הצבע, המראה וכמעט מן הריח, מבלי לסבול את צער הפרידה מן הפרחים הקמלים.
שוק הפרחים פאק קלונג נמצא סמוך לנהר ולשפך קלונג לוט, ליד גשר פרה פותה יוט פה. 

שוק גדול של פרחים וצמחים טרופיים נמצא גם מצפון-מערב לבאנגלמפו, בשוק תווט. טאלאט פאהוניותין הוא שוק הצמחים החדש ואחד הגדולים בעיר, מול הצד הדרומי של שוק צ'אטוצ'אק, ליד תחנת האוטובוסים צפון. 

שוק צ'אטוצ'אק מכונה במדריך לונלי פלאנט "הדיסנילנד של השווקים בתאילנד". ביקור קצר במקום מבהיר בדיוק למה הכוונה. 15 אלף דוכנים משרתים כאן כמעט רבע מיליון בני אדם מדי יום. מוכרים כאן הכל מגופיות ועד פסנתרים. חובבי השווקים מוזמנים להצטייד במדריכים מיוחדים לנושא זה שנמכרים בחנויות הספרים באנגלית בבנגקוק.

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק