תפריט עמוד

השוק הצף, תאילנד

ביקור בשוק הצף של תאילנד הוא טיול חובה לכל מבקר בבנגקוק. מדובר בשוק לכל דבר, בו קונים פירות וירקות ומוצרי צריכה שונים והכל מתנהל מתוך סירות שעמוסות בכל טוב. אייל ברטוב חזר מקניות (צילום ועריכה: אייל ברטוב)

במרחק של כ-85 קילומטר מבנגקוק, נמצאת אחת האטרקציות המפורסמות של תאילנד – השוק הצף דמנואן סדואק (Damnoen Saduak). מדובר בשוק לכל דבר, בו מתבצע המסחר על פני המים, באמצעות סירות בהן מוצגת הסחורה.
השוק נמצא באזור שבו יותר מ-200 תעלות, אשר נחפרו על ידי הכפריים המקומיים בשנת 1866, על פי הוראת המלך ראמה הרביעי, על מנת לחבר בין שני נהרות גדולים באזור. היות וכל אדמת האזור פורייה ואידיאלית לגידול ירקות ופירות שונים, נוצר במקום באופן טבעי שוק בו נמכרת התוצרת החקלאית. 

בעבר נחשב השוק לייחודי, אך כמו מקומות רבים וטובים שהפכו לסמלים תיירותיים מובהקים ונפגעו מהפיתוח המואץ, גם הוא התמסחר ואיבד מעט מהאותנטיות שלו. בשל כך, ההמלצה העיקרית היא להגיע לביקור בשוק בשעות הבוקר המוקדמות, כדי להספיק להתרשם מהמראות עוד לפני שעדרי התיירים הגדולים מציפים את האזור והמקום הופך למלכודת תיירים. השוק מתחיל את פעילותו בסביבות שעה 8:00, ועיקר הפעילות מתרחשת עד השעה 11:00. מומלץ להתעורר מוקדם ולקחת בחשבון זמן הגעה של שעה וחצי-שעתיים.

איך להגיע
יש מספר חברות טיולים בבנגקוק המארגנות סיורים מאורגנים אל השוק הצף. אפשרות נוספת היא להגיע באופן עצמאי. מהטרמינל שברחוב Pinklao Nakhonchais יוצא אוטובוס אל השוק הצף. משך הנסיעה כשעתיים, ויש לזכור לבקש מן הנהג לרדת. מהתחנה אפשר ללכת ברגל אל השוק או לעלות על סירה שתיקח אתכם למקום. 

אינטנרט
http://www.thailandguidebook.com/floatingmarket.html  
עוד על בנגקוק

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק