תפריט עמוד

הים הקריבי – בוקאס דל טורו

אם חול לבן, שמים כחולים, עצי קוקוס ענקיים וערסלים מתנדנדים עושים לכם את זה, סעו לבוקאס דל טורו – פנינה אמיתית בלב הים הקאריבי (צילום ועריכה: אייל ברטוב)

ארכיפלג בוקאס דל טורו (Bocas del Toro) נמצא מול חופי צפון-מזרח פנמה שבים הקאריבי, סמוך לגבול עם קוסטה ריקה. הארכיפלג כולל בתחומו קבוצת איים בתוליים, שהגדול מביניהם הוא האי קולון (Isla Colon), עליו ממוקמת העיר הגדולה בוקאס דל טורו. חלק מהאיים בארכיפלג מוגנים במסגרת הפארק הלאומי באסטימנטוס (Parque Nacional Bastimentos), פארק המציע למטיילים מגוון אטרקציות החל מצלילה ושנירקול ועד צפייה בצבי ים המקננים בחופים.

למבקרים בארכיפלג מומלץ לצאת לסיור שיט בין האיים. במהלך הסיור חולפים בין חופים קסומים ומי טורקיז צלולים, עוצרים לשנירקול בכמה אתרים, וצופים בדולפינים. את הסיור מבצעות חברות טיולים מקומיות ואפשר גם להוזיל את העלויות ולקחת סיור בסירה פרטית עם אחד המקומיים.

אחד החופים היפים ביותר בארכיפלג הוא חוף "בוקאס דל דרקו", שנראה ממש כמו נוף של גלויה, עם הרבה שקט ושלווה. המקום המתאים ביותר לגולשים הוא האי הקטן בוסטינאדוס.

איך להגיע
לארכיפלג בוקאס דל טורו אפשר לטוס מהערים פנמה סיטי, דויד וצ'אנגינולה (Changuinola), או לשוט במעבורת מאלמיראנטה (Almirante) ומצ'יריקי גראנדה (Chiriqui Grande).

לינה

Hotel Olas
ממוקם בעיר בוקאס דל טורו באי קולון.
טלפון: (507) 757-9930
אינטרנט: www.hotelolas.com

מידע נוסף

מדריכי בוקאס דל טורו:

www.bocas.com
www.bocasdeltoro.com
www.islands.com/bocasdeltoro

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק