תפריט עמוד

אלביס יפני נולד

ה"אלביסים" היפנים הם חלק מהסצינה התיירותית המתקיימת בכל יום ראשון בפארק יויוגי הסמוך לשכונת הרג'וקו בטוקיו, וחושפת את חיבתם של היפנים לתחפושות ולפנטזיה (צילמה: ענת באלינט)

כבר שנים שה"אלביסים" מתייצבים מדי יום ראשון בבוקר בפארק יויוגי שליד הרג'וקו ברובע שיבויה בטוקיו, ומכריזים בקול גדול שהמלך עוד חי. הם רוקדים במשך שעות ארוכות בחבורה, נהנים מליטופי המצלמות של התיירים שבאים לראות אותם. היפנים לוקחים ברצינות מוחלטת כל דבר, גם הערצה לאייקון אמריקאי ותיק, והם מקפידים על הלבוש, תנועות הריקוד וההליכה הנון שלנטית באופן דתי ממש.

ה"אלביסים" היפנים הם חלק מהסצינה התיירותית המתקיימת בכל יום ראשון בפארק יויוגי וחושפת את חיבתם של היפנים לתחפושות ולפנטזיה. על הגשר של הרג'וקו, המוביל לפארק יויוגי, מפוזרות בנות עשרה בתחפושות מפוארות, רובן בהשראת דמויות מנגה. ברחבי הפארק מתקיימות הופעות של להקות רוק צעירות, להטוטנים ואמני רחוב שונים. טיול ביויוגי בראשון בבוקר הוא אחת מחוויות החובה למבקר בטוקיו לראשונה, הצצה אחת מני רבות אל תרבות קיצונית ומלאת סתירות. אפשר לשלב עם ביקור במקדש מייז'י (Meiji Shrine) הממוקם בסמוך, אף הוא אבן דרך בסיור ראשון בעיר ושיטוט ברחוב טקשיטה (Takeshita), על שלל חנויות התכשיטים, תחפושות ובגדים שהוא מציע, אחד מסצינות התרבות הצעירה של טוקיו.
 
איך מגיעים
כדי להגיע לתחנת Harajuku יש לקחת את Yamanote Line של רכבת ה-JR. כדאי לרדת ב-Omotesando Exit, הקרובה יותר לגשר ולפארק יויוגי, כדי להגיע למקדש מייז'י, לאלביסים ולנערות המחופשות. Takeshita Exit מובילה היישר לרחוב המפורסם באותו שם.

כתבה וצילמה: ענת באלינט

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק