אוכל

קוסקוס משובח אפשר לאכול במסעדה המרוקאית "ללו", שבעליה מבשלים עם כל הלב מנות פשוטות וטעימות. יש גם סלטים טובים, בשר ודגים.
כתובת: החורב 259. 
טלפון: 08-6330578.

"כוכב הים האדום" היא מסעדה תת-ימית מעניינת, שאליה מגיעים דרך גשר באורך שבעים מטר המוליך מהחוף (בין מלונות מרידיאן והסלע האדום). המבנה המרשים יושב על המים, ומעוצב בהשראה ימית. בתפריט דגים ומאכלי ים רבים ובזמן הארוחה מביטים מבעד לחלונות על ריף האלמוגים ששוקם במיוחד לצורך הפרויקט.
טלפון: 03-6347777. 

למי שנוסע לאילת או ממנה דרך מצפה רמון, כדאי לעצור לארוחה קלה בחניון של נאות סמדר – מקום שכוח אל, אך מעוצב בטום טעם. יש כאן יוגורט וגבינות עזים אורגניות מתנובת העדר המקומי, גלידות יוגורט ביתיות בטעמי פירות, מאפים, עוגות וארוחות בוקר. אפשר לקחת הביתה.
טלפון: 08-6358180.


לינה
מלון דן אילת (חמישה כוכבים) הוא מהמפוארים בעיר, ומומלץ בעיקר בזכות המסעדות שלו, ששתיים מהן שוכנות על הטיילת: "רגטה" – איטלקית ים תיכונית עם מבחר פסטות, סלטים, מאכלי ים וקינוחים, והמסעדה המזרחית "שיפודי הבוסתן". במלון יש גם פארק "דנילנד" לילדים, מועדון לבני נוער ודיסקו לגדולים. 
מחיר: מ-650 שקל ללילה.
טלפון: 1-700-505080.

מלון הנסיכה (חמישה כוכבים דילקס) נמצא בין הרי אילת לשמורת האלמוגים בסמוך לגבול עם מצרים, כולל חוף פרטי יפה, ומעוצב בפאר רב. ישנם 420 חדרים מרווחים ומהודרים וביניהם 65 סוויטות. כמו כן מציע המלון לאורחיו מסעדת גורמה צרפתית, ספא, מגרשי טניס, דיסקוטק, בריכות שחייה, מגלשות מים, מדשאות ועוד.
טלפון: 08-6365555.

מלון הריף (ארבעה כוכבים) שוכן בחוף אלמוג. המלון כולל 79 חדרים, בריכה, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר וחוף ים צמוד. מרפסתם של מרבית החדרים פונה לים, ובאחרים נשקף נוף הרי אילת או בריכת המלון התכולה, וכולם מצוידים בטלוויזיה, טלפון, רדיו, מקרר וכספת.

מלון דליה המחודש, ברמה של שלושה כוכבים, שוכן לחוף הים בצמוד לטיילת ולמסעדת "דודא". במלון בית קפה-בר "הפעמון", לובי, בריכת שחייה ובריכה לילדים, שירותי שמרטפות וכביסה ו-62 חדרי לינה, המצוידים בטלוויזיה בכבלים, כספת, מייבש שיער וטלפון.
טלפון: 08-6334004.

אכסניית קורין נמצאת במרכז העיר. באכסניה חדרים זוגיים, חדרים למשפחות ולקבוצות, מטבח משותף לשימוש האורחים, לוקרים לשמירת חפצים, קבלה המאוישת 24 שעות ביממה ולובי באווירה ביתית.
כתובת: רתמים 127/1. 
טלפון: 08-6371472.

בית הארחה אילת היא אכסניית נוער השייכת לאנ"א (רשת בתי הארחה ואכסניות נוער בישראל), ונמצאת מול קניון "מול הים" והחוף. באכסניה 101 חדרים ממוזגים עם שירותים ומקלחת. יש חדרים פרטיים (לזוג או לבודד) וכן חדרי אכסניה משותפים.
טלפון: 08-6370088.

לינה באזור אילת
חאן שחרות ממוקם על מצוק מעל יטבתה, בנוי בהתאם לנוף הבראשיתי ומשמש מרכז יציאה לטיולים באזור ולסדנאות רוחניות שונות ומשונות. אפשר לצאת לטיולי גמלים בני שעתיים עד יומיים, לשכור ג'יפ או מדריך, ולהשתתף בסדנאות תיפוף, ריקודי בטן, אמנות ויצירה. מסעדת החאן מגישה ארוחת רועים או ארוחת ניגובים בטעם מדברי. מחיר: מ-100 שקל לאדם ללינה וארוחת בוקר.
טלפון: 08-6373218.

בית הארחה אילות שבקיבוץ אילות מציע יחידות נופש משפחתיות וזוגיות, כולן ממוזגות ומצויידות בטלוויזיה, מקרר וערכת קפה. בחלקן יש גם מטבחון או סלון. לרשות האורחים עומדות בריכת שחייה עם ג'קוזי ובריכה מקורה.
טלפון: 08-6358816.

לינה כפרית בקיבוץ אליפז. דירות משפחתיות (חדר שינה וסלון עם ספות נוער) וחדרים זוגיים (חדר שינה אחד) בסגנון מקסיקני, המכילים גם פינת אוכל וקפה, טלוויזיה, מזגן ומטבחון מצויד. בריכת הקיבוץ עומדת לשימוש האורחים.
טלפון: 08-6356230.

לינה כפרית בקיבוץ קטורה, הנמצא במרחק של כחמישים קילומטר מצפון לאילת. חדרי האירוח כוללים מטבחון, שירותים ומקלחת וטלוויזיה. הארוחות הן בחדר האוכל של הקיבוץ (כשר), עם אווירת שבת מסורתית בלילות שישי. יש טיפולי מסאג' לפי הזמנה, מגרש ספורט ומשחקים ובריכת שחייה (הסגורה בחודשי החורף).
טלפון: 08-6356658.

מעיין במדבר הוא כפר הנופש של קיבוץ יהל, הנמצא כשישים קילומטר מאילת. האתר כולל 43 חדרי אירוח ודירות סטודיו, ברמות שונות, עם טלוויזיה, מזגן, שירותים ומקלחת. לרשות האורחים עומדת בריכת שחייה בעונה, וכן מגרשי ספורט וחדר האוכל של הקיבוץ (כשר).
טלפון: 08-6357967.


עם הילדים
בדרך לאילת אפשר לעצור להתרעננות בפונדק ה-101 ולבקר בחוות הזוחלים. יש כאן נחשי פיתון ענקיים, כולל אחד עם שני ראשים, חוות תנינים, אוסף צבים ועכבישים ועוד מיני שרצים שילדים עשויים לאהוב. אפשר גם לצאת מכאן לטיולי גמלים או חמורים.