בילויים ופעילויות

מוזיקה

Hollywood Bowl
ה-מקום להופעות גדולות, ממוזיקה קלאסית ואופרה ועד רוק. מדי ערב אפשר לצפות כאן בהופעה אטרקטיבית אחרת, אם זה קונצרט של התזמורת הפילהרמונית של לוס אנג'לס בליווי זיקוקי דינור, או אואזיס ובריאן ווילסון. אמפיתיאטרון זה נפתח לרגלי הרי סנטה מוניקה ב-1919. הופעת הרוק הראשונה שנערכה בו היתה של הביטלס, ב-1964. המקומיים לא מחכים לצלילים הראשונים כדי להתחיל בחגיגה ונוהרים למקום מוקדם יותר כדי לערוך פיקניקים טרום-ההופעה באוויר הפתוח.
כתובת: 2301 N Highland Ave, Hollywood

House of Blues
בר-מסעדה ומועדון הופעות בסאנסט סטריפ. על אף המשתמע משמו, המועדון מציע לא רק הופעות בלוז, אלא גם הופעות רוק, גוספל וג'אז טובות, כמצופה ממועדון שהוקם על ידי דן אקרויד מ"האחים בלוז", ושעל המשקיעים בו נמנית להקת ארוסמית'.
כתובת: 8430 Sunset Blvd, West Hollywood

The Roxy Theatre
מועדון ותיק שאירח במשך השנים את השמות הגדולים של עולם הרוק. פרט לאלו מופיעים בו ביום-יום הרכבים מקומיים אלטרנטיביים. המקום קומפקטי למדי, ועל כן מאפשר ליהנות באינטימיות יחסית מהופעותיהם של האמנים הגדולים שמזדמנים למקום מעת לעת.
כתובת: 9009 Sunset Blvd, West Hollywood

Whisky A Go-Go
נפתח ב-1964 והשיק את הקריירה של הדלתות, הרוטס ורבים אחרים. כיום הוא מארח בעיקר הופעות מטאל ואינדי.
כתובת: 8901 Sunset Blvd, West Hollywood
אתר המועדון

The Viper Room
לשעבר מועדון ג'אז והימורים לא חוקיים של הגנגסטרים באגסי מאלון ומיקי כהן, שהפך ב-1993 למועדון בבעלותו של ג'וני דפ.עד מהרה זכה לפופולריות רבה אבל גם לכותרות לא רצויות: בליל כל הקדושים של 1993 יצא מהמועדון השחקן הצעיר ריבר פיניקס והתמוטט על המדרכה לאחר שלקח מנת יתר. בבית החולים נקבע מותו. בסוף שנות התשעים עבר המועדון שיפוצים מאסיביים, וכיום הוא מארח הופעות מוזיקה אלטרנטיביות מקומיות לצד אמנים מפורסמים, והופעות די.ג'ייז.
כתובת: 8852 Sunset Blvd, West Hollywood

סטנד-אפ קומדי

The Factory Laugh
מועדון הסטנד-אפ מהמובילים בארצות הברית. ריצ'ארד פריור התחיל כאן את הקריירה שלו, ובמרוצת השנים שעשעו את הקהל בין כתליו גם רובין וויליאמס, דייויד לטרמן, אדי מרפי, ג'יי לנו, מל ברוקס וג'רי סיינפלד.
כתובת: 8001 Sunset Blvd, West Hollywood

The Comedy Store
לא רחוק מ-The Factory Laugh, ניצב מתחרה וותיק. מייקל קיטון וג'ים קארי התגלו במועדון זה, שהוקם על ידי הוריו של הקומיקאי פולי שור. דייויד לטרמן הופיע בצעירותו בערב החובבים של המועדון, ועד מהרה קיבל ספוט קבוע למשך שלוש שנים.
כתובת: 8433 Sunset Blvd, West Hollywood

להיות קהל בתוכנית טלוויזיה
עיר הסרטים היא גם בירת עולם הטלוויזיה. העלילות של "סיינפלד" ו"חברים" אומנם התרחשו בניו יורק, בדיוק כפי ש-ER תיארה את עולמו של חדר המיון בשיקגו, אך כולן מצולמות בתוככי אולפני עיר המלאכים בקליפורניה. תוכניות אירוח, בידור וסיטקומים רבים מצולמות בפני קהל חי, וניתן להיות חלק ממנו ללא תשלום. בימים מסוימים במהלך עונת הצילומים, מדרכותיה של ברבאנק (Burbank) עמוסות בני אדם, הממתינים בסבלנות להכנסתם לאולפן התוכנית החביבה עליהם. כרטיסים לתוכניות טלוויזיה מחולקים לעתים חינם בשדרת הוליווד ליד התיאטרון הסיני, ואם הינכם מעוניינים בתוכנית ספציפית כדאי לפנות ישירות לאולפנים. שימו לב כי כרטיס להקלטה אינו מבטיח לכם מקום – פעמים רבות מחולקים כרטיסים עודפים, ועל כן רצוי להגיע לאולפן ביום ההקלטה מוקדם ככל האפשר כדי לשריין מקום בראש התור.

למידע על תוכניות המצולמות בפני קהל וכרטיסים

ספורט
חובבי הספורט בוודאי לא יחמיצו הזדמנות לראות את אחת מקבוצות הכדורסל המפורסמות, ה-LA Lakers בפעולה. המגרש הביתי של הקבוצה הוא Staples Center בדאון טאון.
כתובת: 1111 S Figueroa St

מחירי הכרטיסים נקבעים לפי טיב המושבים. אחד היקרים והטובים שבהם שמור לאוהד הקבוצה ג'ק ניקולסון, המגיע בקביעות למשחקים החשובים. ניתן להזמין כרטיסים דרך משרדי Ticketmaster. אלו נמצאים בסניפי The Wherehouse, טאוור רקורדס ו-Robinson's-May.


קניות
מקום מצוין לשיטוט בין חנויות בגדים ומעצבים במחירים סבירים יחסית הינו שדרת מלרוז 
(Melrose Avenue) בווסט הוליווד. זהו אזור אופנתי וטרנדי, עם שפע בתי קפה מוצלחים לנוח בהם מהריצה בין חלונות הראווה.

אם כסף אינו מהווה שיקול, רודיאו דרייב (Rodeo Drive) הוא רחוב הקניות המפורסם של עשירי בוורלי הילס, ובו חנויות מעצבים יוקרתיות ומנקרות עיניים.

טיילת יוניברסל סיטי (Universal City Walk) נמצאת ממש מחוץ לפארק השעשועים של אולפני יוניברסל בהוליווד. זהו מדרחוב מצועצע בסגנון דיסני ובו חנויות, מועדונים, ברים ומסעדות.
כתובת: 100 Universal City Plaza, Hollywood

מרכז הקניות סנטה מוניקה פלייס (Santa Monica Place) בסנטה מוניקה מציע 140 חנויות כולל כלבו "מייסיס". הקניון נמצא בפינת מדרחוב Third Street Promenade, שבו חנויות, בוטיקים ובתי קפה רבים.
כתובת: Broadway פינת Third Street Promenade